... kunst,stuk!
zoals sommige hier mss weten werk ik dagelijks met mensen met een menthale beperking.
één van mijn taken is het (af en toe) begeleiden van onze crea werking en hen begeleiden naar en in de kunst academie.
wat ze maken is soms prachtig, maar nooit gezien.of erger.
zoals je op onderstaande foto kan zien liggen sommige werken gewoon te vergaan.
en moeten we het ook stellen met weinig of kosteloos materiaal.
ik ben geen kunst kenner maar sommige werken mogen er zeker zijn.
het is zelfs fascinerend om te zien hoe somming van onze gasten één worden met hun werk, hoe ze verdwijnen in het scheppen van hun creaties.
maar welke kunstenaar maakt werken om niet te laten zien?
we hebben al verschillende malen geëxposeerd maar het publiek blijft steeds beperkt tot mensen die een (familie)band hebben met onze gasten en collega's. af en toe wordt er al eens een werk verkocht voor een appel en een ei, meestal nog niet genoeg om het materiaal te betalen.
daarom dacht ik waarom maak ik niet wat foto's van hun werken, zo kan ik me op een creatieve manier uitleven en zet ik zo het werk van onze gasten even in the spotlight.
tevens zijn er vage plannen om samen met een kunstenaar uit de buurt te exposeren, .....
bedankt voor het kijken
ps interesse in één van de werken of foto, stuur gerust maar pm
groetjes
renske
zoals sommige hier mss weten werk ik dagelijks met mensen met een menthale beperking.
één van mijn taken is het (af en toe) begeleiden van onze crea werking en hen begeleiden naar en in de kunst academie.
wat ze maken is soms prachtig, maar nooit gezien.of erger.
zoals je op onderstaande foto kan zien liggen sommige werken gewoon te vergaan.
en moeten we het ook stellen met weinig of kosteloos materiaal.
ik ben geen kunst kenner maar sommige werken mogen er zeker zijn.
het is zelfs fascinerend om te zien hoe somming van onze gasten één worden met hun werk, hoe ze verdwijnen in het scheppen van hun creaties.
maar welke kunstenaar maakt werken om niet te laten zien?
we hebben al verschillende malen geëxposeerd maar het publiek blijft steeds beperkt tot mensen die een (familie)band hebben met onze gasten en collega's. af en toe wordt er al eens een werk verkocht voor een appel en een ei, meestal nog niet genoeg om het materiaal te betalen.
daarom dacht ik waarom maak ik niet wat foto's van hun werken, zo kan ik me op een creatieve manier uitleven en zet ik zo het werk van onze gasten even in the spotlight.
tevens zijn er vage plannen om samen met een kunstenaar uit de buurt te exposeren, .....
bedankt voor het kijken
ps interesse in één van de werken of foto, stuur gerust maar pm
groetjes
renske
Comment