Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is PixelDude Raoul ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie is PixelDude Raoul ?

    Tot mei 2015 beperkte mijn fotografische bijdrage zich ertoe om af en toe een vakantieplaatje of een foto van een familiegelegenheid vast te leggen. Lang geleden gebeurde dat met een analoog toestel en later met een middenklasse compactcamera.

    In de lente van 2015 besloot ik echter om meer van fotografie te willen genieten en kocht een Olympus systeemcamera, de E-M1. Omdat ik een dagje ouder werd wenste ik niet te veel gewicht mee te zeulen en sloot daarbij de koop van een spiegelcamera uit. Door de microbe gebeten werden er snel verschillende objectieven en allerlei toebehoren aan toegevoegd. Ook een tweede E-M1 body werd aangekocht , met als initieel idee om ook mijn vrouwtje tijdens onze uitstappen foto's te laten nemen, maar dat eindigde vlug in de claiming van het 2de toestel om in de natuur niet continu van objectieven te moeten wisselen. Wanneer we samen op stap gaan mag ze uiteraard één van de toestellen blijven gebruiken. 8-)

    Als autodidact verslond ik gedurende uren, dagen, maanden allerlei info via internet en bekeek dagen aan videomateriaal en volgde ook een cursus Affinity Photo.
    Momenteel ben ik lid van 2 fotoclubs, LichtVast te Diest ( www.lichtvast.be ) en Clickshot te Rillaar ( www.clickshotaarschot.be ).
    Ik bouwde een eigen website, www.pixeldude.be en beheer 3 FaceBook pagina's:
    'De Huis, Tuin en Keukenfotografie' www.facebook.com/groups/pixeldude.raoul/
    'PlexSim fotografie' www.facebook.com/groups/150793978986720/
    en 'Fauna & Flora Fotografiegroep'
    www.facebook.com/groups/1120568484686043/.

    Als pseudoniem koos ik voor 'Pixeldude Raoul', ook te zien op FB www.facebook.com/profile.php?id=100012851118050

    Ik ontvang graag goede opbouwende kritiek van de senior fotografen.

    Mijn eerste vraag: hoe laad ik in het beginnershoekje een foto op. ik vind niet direct een optie om een bijlage (foto) aan een bericht toe te voegen.
    Alvast bedankt voor een eerste raad.[IMG]P7116442 by Raoul Heremans, on Flickr[/IMG]
    Last edited by PixelDude; 28 juli 2018, 08:41. Reden: Foto bijgevoegd
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

  • #2
    Re: Wie is PixelDude Raoul ?

    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

    Comment


    • #3
      Re: Wie is PixelDude Raoul ?

      Bedankt voor de link. Opladen vanuit Flickr lijkt me niet al te moeilijk.
      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
      www.pixeldude.be
      www.flickr.com/photos/139672558@N07

      Comment


      • #4
        Re: Wie is PixelDude Raoul ?

        Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
        Opladen vanuit Flickr lijkt me niet al te moeilijk.
        In dat geval: doen! De link was eigenlijk een stille hint dat dit forumonderdeel enkel dient om foto’s te tonen en te bespreken. Er is niks op tegen dat je je voorstelt bij het tonen van een foto. In dat eerste bericht hoort echter een foto thuis. Voeg er dus snel eentje toe, dan hoef ik dit draadje niet naar een ander forum te verhuizen.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Wie is PixelDude Raoul ?

          Mooie foto - grappig zicht dat de bloemen de vrouw op de brug doorsnijden
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Wie is PixelDude Raoul ?

            Leuke foto met geuren en kleuren en diepte.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X