Ziet er best knap uit. Maar plaats de foto eens iets groter als het gaat (op 900).![]()
Misschien toch maar de horizon op 1/3 proberen?
Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II / EF 100 f2.8 USM
inderdaad, aangezien er maar 1 klein wolkje aan de hemel te zien is, is het niet zo interessant om zo veel blauwe lucht te tonen. Dus in het vervolg doen zoals hierboven vermeld. En eigenlijk geld hetzelfde voor het water onderaan, om dit op te lossen kan je ofwel een beetje inzoomen of hiervan een panoramafoto maken.
Voor de rest een zeer geslaagde opname
Dank je wel voor de reacties..
Ik plaatste een update... Is deze beter?
naar mijn gevoel een fractie teveel gecropt. Laat ietsje meer spatie bij de bomen links (een paar mm kan al het verschil maken), crop de halve boom rechts weg, en voor mij is de update dan geslaagd!
ik plaatste een nieuwe update...
dat had ik moeten zien, die boom rechts...
Thanks..
yup, vind ik zelf veel beter zo!
Die boom rechts.... ja, dit mocht verbeterd worden, maar de rest hoefde voor mij niet. In deze stoort het me helemaal niet dat de derdenregel hier niet toegepast werd. Uitzonderingen bevestigen de regel hé.
Groetjes
Mij stoorde het ook niet direct, dat de horizon niet 'goed' lag... maar ik volgde toch de goede raad op en vind het op deze manier toch wel mooier.
Thanks voor de reacties allemaal...
Update prima mooie compo
Grtj.