Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een moed in de mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat een moed in de mist

    Ook een probeersel

    Hij is weer terug .....
    Sorry niet over nagedacht


    ben benieuwd naar jullie mening, gr, Pimpel
    Dank je wel voor het antwoord en heb het veranderd , is hij zo beter ?
    gr Pimpel
    Last edited by Pimpeltje; 22 november 2010, 11:47. Reden: Ik heb de foto veranderd om de mist te laten uitkomen zonder kader
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

  • #2
    Re: Wat een moed in de mist

    'k vind die wel geslaagd.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Wat een moed in de mist

      Eerlijk?
      Ik zou beginnen met je foto's te posten zonder kader. Een kader moet functioneel zijn en in combinatie met je foto een mooi geheel vormen. Ik zou me eerst toespitsen op de essentie: je foto alleen en voorlopig je kaders achterwege te laten.

      De mist goed vastleggen is nog niet zo gemakkelijk als iedereen wel denkt.
      In deze foto komt de mist niet goed uit, mocht je in je topic-titel niet geschreven hebben over mist, zou je denken dat het een gedesatureerde foto is die genomen is vanachter glas.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: Wat een moed in de mist

        Indien je een foto wijzigt is het handiger om de originele gewoon te laten staan, anders
        slaan de commentaren nergens op.
        Vind de foto wel iets hebben, snap alleen niet wat voor moed daar nodig voor is?

        Comment


        • #5
          Re: Wat een moed in de mist

          Ik vind die eerste wel iets hebben. De interactie met de de eend die het 'pad' (verkeerd woord, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) van de boot kruist en de totale afwezigheid van detail verderop door de mist, zodat je niet ziet waar ze naartoe varen, zorgen voor mysterie. Ik zou zelfs de zeer vaag zichtbare oever bovenaan durven wegsnijden voor een nog serener beeld.
          (De tweede is wel een andere foto en niet de eerste zonder kader.)
          Luc

          Roeitechnisch is het niet helemaal zuiver, maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de foto.

          Comment

          Working...
          X