Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

War memories A

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • War memories A

    Bunker : BDH0513wo2

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: War memories A

    In 1918 eindigde de eerste wereldoorlog, we zijn nu 2018 Niemand schijnt dit te weten of wil zich herinneren of vind deze voorstelling overdreven. So what ? Men zal er toch rekening moeten mee houden dit jaar en ik leef nu toevallig in de streek van bunkers Alle soorten maten en gewichten, boven en ondergronds, besmeurd- overwoekerd- gerenoveerd of enkel nog een fractie, denk en doe ermee wat jullie willen "Nooit meer oorlog" en liefst geen commentaar meer
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: War memories A

      De bewerking verwijst wellicht naar het vergoten bloed
      In die optiek kan het misschien wel
      Groet,
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: War memories A

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        De bewerking verwijst wellicht naar het vergoten bloed
        In die optiek kan het misschien wel
        Groet,
        Peter
        In die zin kan ik je bijtreden Peter doch dan had het voor mij het moeten 'rood' zijn. Deze werd een paar jaar geleden uitgegraven en opnieuw gerestaureerd maar geraakt maar niet voltooid (overheids gekibbel), het bouwsel kreeg een flinke verfbeurt over zich heen langs één bepaalde kant, door wie en voor wat is mij onbekend. Nochtans kon je er niet naast kijken en trok me fel aan tot op de knop te drukken vanuit een gekozen standpunt om hoogte en diepte weer te geven want het had een belangrijke functie. Ondertussen is nog weinig te merken van die kleur. Nu kan je mij waarschijnlijk beter begrijpen betreffende mijn vorige reactie en is het mogelijk een beter inzicht van de foto te krijgen ook al doet dit niets af van je mening - ieder zijn standpunt - maar jij hebt tenminste een mening !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: War memories A

          Ik ben er van overtuigd dat dit een mooie bunker is met tal van mogelijkheden. Maar ik ben niet echt aan deze kleurweergave, het lijkt wat op een pop-art schilderij.
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • #6
            Re: War memories A

            Uw statement mag er wezen en kan ik uit ganser hart bijtreden. Moet een hel geweest zijn, terwijl deze bunker eerder (door de kleuren) vrolijk oogt.
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment

            Working...
            X