Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Inderdaad, moest het niet verklapt zijn, was het wel een zoekertje geweest, goed scherp maar als je het histogram neemt en de punten tot tegen het zwart brengt is hij nog veel mooier veel meer contrast en onderscheid tussen de bergwand en de rook, doen.
groetjes
Renée
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
Inderdaad, moest het niet verklapt zijn, was het wel een zoekertje geweest, goed scherp maar als je het histogram neemt en de punten tot tegen het zwart brengt is hij nog veel mooier veel meer contrast en onderscheid tussen de bergwand en de rook, doen.
groetjes
Renée
Getracht aan te passen
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Het zijn twee verschillen ofwel ga je voor contrast ofwel voor het meer sierlijke want de eerste vind ik wel sierlijk door de rook en de sfeer. Ben er nog niet uit, in feite mag je ze me alle twee geven (dit laatste zal niet lukken zeker?) Knappe opname en goed rekening gehouden met de compo
Wow, prachtige foto!! Mag ik je vragen waar je deze fotografeerde?
Wim
Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)
Wow, prachtige foto!! Mag ik je vragen waar je deze fotografeerde?
Wim
HAhah ja hoor is een fractie van de Mauna Loa een af en toe nog actieve vulkaan op Hawaii. Dit is getrokken uit de helikopter ( door de raam ).
Is natuurlijk gecropt naar de voor mij ideale compo.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment