Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voor eeuwig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • voor eeuwig

    nog enkele impressies van een fotowandeling op het kerhof

    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    ik hoor het wel.....

    bedankt voor het kijken
    groetjes aline

  • #2
    Re: voor eeuwig

    Toen de foto open ging zag ik alleen maar het bovenste van de foto. Daarbij dacht ik dat het om een motor ongeval ging en ik een afgebroken wiel zag. Combinerend met de titel scrolde ik naar beneden en moest dan tot mijn grote schaamte zien dat het om een graf gaat. Zien wat me wil zien, zonder te zien wat men moet zien.
    Mis scherpte
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: voor eeuwig

      bedankt voor de reactie, maar ik heb hier de indruk dat ze scherp zijn op de handen....
      daar had ik op scherpgesteld.......ik wou de overlevende liefde weergeven
      groetjes aline

      Comment


      • #4
        Re: voor eeuwig

        Hoh, ik vind dat moeilijk zulke foto's te beoordelen, voel me er niet altijd zo lekker bij, heb geen problemen hoor met graven en zo, maar zou ze -zelf-
        nooit fotograferen, de tweede vind ik dan de beste, omdat ik daar niet echt 'zie' dat het een gràf is.
        Is het dat van je vader Aline...?
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: voor eeuwig

          Neen jilltje, papa hebben we laten uitstrooien ....
          Ik heb een zwak voor oude graven...het is een cultuur die langzaam maar zeker aan het uitsterven is....mijn droom is daar eens een mooi fotoboek over te maken
          ik ben aan hetexperimenteren , met standpunten, visies, detailopnames.....'en luisteren naar raad en aan of opmerkingen van andere fotografen.....heb nog een hele lange weg af te leggen....
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: voor eeuwig

            Dan moet je dat zeker doen Aline, hoop dat je nog wat raad kan oprapen.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: voor eeuwig

              Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
              Neen jilltje, papa hebben we laten uitstrooien ....
              Ik heb een zwak voor oude graven...het is een cultuur die langzaam maar zeker aan het uitsterven is....mijn droom is daar eens een mooi fotoboek over te maken
              ik ben aan hetexperimenteren , met standpunten, visies, detailopnames.....'en luisteren naar raad en aan of opmerkingen van andere fotografen.....heb nog een hele lange weg af te leggen....
              Dan moet je eens naar Parijs gaan "Pere la chaise" waar al de beroemdheden van frankrijk en omstreken zijn begraven. Om te likkebaarden wat betreft, oude graven.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: voor eeuwig

                Of Engeland... met al die oude schuine graven, soms liggen ze verscholen in een bosje ... creepy ... (heb er hier ooit eentje gepost
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: voor eeuwig

                  @ robbydorinne
                  staat op mijn verlanglijstje, een van de eerste citytrips die ik zal doen, wanneer ik hier de handen vrij heb (mama is nog thuis en hulpbehoevend)

                  @ noenkelmi
                  is mijn tweede trip...een reis naar engeland......

                  bedankt voor de adviezen......

                  na de feestdagen ga ik naar campo santo.....
                  groetjes aline

                  Comment

                  Working...
                  X