Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vergane glorie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vergane glorie

    experimentje, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Als jonge 20ger heb ik ooit eens dit toestel gekregen (2de hands), ik heb er nooit veel zinnigs mee gedaan. Laatst kwam hij boven uit een verloren hoekje.


    Minolta XE-5 by Rat Babysnake, on Flickr
    15 sec ƒ/14 ISO200 90mm
    exifgegevens
    http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

  • #2
    Re: vergane glorie

    hangt een mooie riem aan

    Comment


    • #3
      Re: vergane glorie

      Flashy.

      Heb toch een beetje moeite met het wit in het paars.
      Maakt de foto toch een beetje kitcherig voor mij.

      Comment


      • #4
        Re: vergane glorie

        vergeten vermelden, dit is belicht met een zaklamp, vandaar de lichte vorm.

        De riem gaat inderdaad nog van pas komen, Het toestel zelf is stuk.
        http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

        Comment


        • #5
          Re: vergane glorie

          hippie!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: vergane glorie

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            hippie!
            Was ook het eerste wat bij me opkwam. Wel heel goed scherp.

            PS Een tijd geleden heb ik m'n oude Canon AE1 Prog. samen met een viertal objectieven verkocht voor 150 euro. Ik mocht er niet aan denken wat ik er in nieuwkoop voor betaald had. Na de verkoop konden we met ons tweetjes eens gaan eten met dat geld en anders lag dat oud gerief maar stof te vergaren in één of andere lade. Als je er geen sentiment voor voelt (net als ik) verkopen die handel, dan heb je er nog iets aan . En die riem.....tsja als je wil opvallen..... . Ik heb zelfs de originele riem van mijn huidige body vervangen door een neutraal zwarte, kwestie dat niet iedereen vanop afstand ziet met hoeveel euro je rond je nek loopt.

            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: vergane glorie

              Is in mijn ogen op zijn zachtst gezegd nogal euh....schreeuwerig...
              Maar dit is maar één mening en weet wel zeker dat er andere meningen zijn.
              Gezien het niveauverschil in je achtergrond li en re van de camera denk ik dat je flink gesoept hebt

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: vergane glorie

                dank voor de reacties,

                Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                hippie!
                ben ik net te jong voor, hoewel ik toch een kleurrijke figuur ben

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Was ook het eerste wat bij me opkwam. Wel heel goed scherp.

                PS Een tijd geleden heb ik m'n oude Canon AE1 Prog. samen met een viertal objectieven verkocht voor 150 euro. Ik mocht er niet aan denken wat ik er in nieuwkoop voor betaald had. Na de verkoop konden we met ons tweetjes eens gaan eten met dat geld en anders lag dat oud gerief maar stof te vergaren in één of andere lade. Als je er geen sentiment voor voelt (net als ik) verkopen die handel, dan heb je er nog iets aan . En die riem.....tsja als je wil opvallen..... . Ik heb zelfs de originele riem van mijn huidige body vervangen door een neutraal zwarte, kwestie dat niet iedereen vanop afstand ziet met hoeveel euro je rond je nek loopt.

                Groetjes
                het toestel is stuk en op 1 van de lenzen zit een kras, denk niet dat het nog veel waarde heeft, misschien voor de verzamelaar. over de riem heb je wel een punt om over na te denken.

                Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                Is in mijn ogen op zijn zachtst gezegd nogal euh....schreeuwerig...
                Maar dit is maar één mening en weet wel zeker dat er andere meningen zijn.
                Gezien het niveauverschil in je achtergrond li en re van de camera denk ik dat je flink gesoept hebt

                Groetjes
                Marc
                ik bewerk mijn foto's met ViewNX2 het standaard programma van nikon, allemaal vrij standaard.Ik heb geprobeerd om de kleuren van de camera er zo realistisch mogelijk te laten uitzien, verder weet ik nog niks van fotobewerking.
                De achtergrond en ondergrond is gewoon wit tekenpapier. 15 seconden sluitertijd en met een zaklamp belicht wat ik zichtbaar wou hebben, ik zal op de achtergrond eens uitgewaaierd hebben denk ik. Het was puur experimenteel, ik zag wat tips over LightPainting en wou dat ook eens proberen
                http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

                Comment

                Working...
                X