Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ui, kurkentrekker en snijplank

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ui, kurkentrekker en snijplank


  • #2
    Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

    Creatief

    Comment


    • #3
      Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

      waarom trekken op F/22 en een sluiter van 30 sec?
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

        f22, 30 sec? Daar zit niet heel veel achter anders dan scherptediepte creëren om ui en sliertjes scherp te krijgen, dat in combinatie met beperkte kamerverlichting, dus lange sluitertijd. Blijft het blauwe keukengordijn op de achtergrond nog redelijk donker ook. Het ging me erom om die rare ui te laten dansen. Suggestie voor verbeteren techniek? Links nog een restje schaduw van de pot om de snijplank en opstaande kurkentrekker stabiel te houden. Lekker bezig dus. Is het resultaat leuk? (ikzelf vind van wel anders had ik 'm niet geplaatst)

        Comment


        • #5
          Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

          leuke opname ,grts,Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

            Oorspronkelijk geplaatst door Eddy2 Bekijk bericht
            f22, 30 sec? Daar zit niet heel veel achter anders dan scherptediepte creëren om ui en sliertjes scherp te krijgen, dat in combinatie met beperkte kamerverlichting, dus lange sluitertijd. Blijft het blauwe keukengordijn op de achtergrond nog redelijk donker ook. Het ging me erom om die rare ui te laten dansen. Suggestie voor verbeteren techniek? Links nog een restje schaduw van de pot om de snijplank en opstaande kurkentrekker stabiel te houden. Lekker bezig dus. Is het resultaat leuk? (ikzelf vind van wel anders had ik 'm niet geplaatst)
            de settings zijn een beetje overkill je diafragma kan gerust wat groter waardoor je je sluiter ook kan zakker.
            Nu hier doet het hem wel, maar in andere gevallen kan je door die overkill andere problemen krijgen. Zoals ruis ed.

            Het idee hier is echter wel leuk en tof. Alleen zou ik naar een oplossing zoeken waardoor ik geen kurkentrekker nodig heb. Want die heeft voor mij geen meerwaarde en is storend als je je ui wilt laten dansen.
            mss dmv garen en dat dan weer weg shoppen. Zo krijg je pas echt de illusie dat die ui begint te dansen. Ook valt dan die schaduw weg van het potje.
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • #7
              Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

              de informatie op zich is meegenomen maar de compo spreekt me hier niet aan.
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Ui, kurkentrekker en snijplank

                Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                de settings zijn een beetje overkill je diafragma kan gerust wat groter waardoor je je sluiter ook kan zakker.
                Nu hier doet het hem wel, maar in andere gevallen kan je door die overkill andere problemen krijgen. Zoals ruis ed.

                Het idee hier is echter wel leuk en tof. Alleen zou ik naar een oplossing zoeken waardoor ik geen kurkentrekker nodig heb. Want die heeft voor mij geen meerwaarde en is storend als je je ui wilt laten dansen.
                mss dmv garen en dat dan weer weg shoppen. Zo krijg je pas echt de illusie dat die ui begint te dansen. Ook valt dan die schaduw weg van het potje.
                Dank je!

                Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

                Comment

                Working...
                X