Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuin foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tuin foto's

    Ik heb geen ervaring met fotografie maar wou toch even wat foto's tonen die ik net gemaakt heb en met photoshop even zwart wit heb gemaakt...

    Het is geen duur fototoestel, gewoon zo'n standaard ding met 8.1 megepixels, maar ik trouwens wel erg tevreden over ben!

    Hier de foto's:






  • #2
    Re: Tuin foto's

    probeer eens wat te schuiven in photoshop met je levels zodat je meer waarden krijgt want nu is het wel echte zwart/wit
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Tuin foto's

      Hoe doe je dat met die levels dan, ken wel redelijk veel van photoshop maar daar had ik nog niet van gehoord?

      Comment


      • #4
        Re: Tuin foto's

        Levels zijn niveaus in 't Nederlands. De levels bijstellen is de buitenste bovenste schuifregelaars bijschuiven tot aan de voet van de eerste piek die je tegenkomt. Zitten de pieken tegen de kant, dan ben je er over gegaan met het licht en heb je uitgebrande of te donkere plekken, zoals bij die laatste.

        Je zit er hier duidelijk over bij die derde, maar ik vind DAT net wel een goeie plaat. Soms moet je er al eens overgaan, en bij deze kan het voor mij. Eerste is een beetje te rommelig m.i. en de derde een tikkeltje onscherp en een ongelukkig standpunt, met een te centrale compositie.
        Dus, naar mijn idee, werk aan de winkel bij het fotograferen voor je aan omzettingen begint.

        Comment

        Working...
        X