jenteke 1
is het geen engeltje
nikon d70s
f8
1/400ste
iso automatisch
jenteke 2
oogjes om in te verdwalen (ik toch alvast) maar dat doet elke moeder denk ik hé
nikon d70s
f8
1/400ste
iso automatisch
#1 wat uitbranding bovenaan, maar de kleine zelf (gezichtje) staat er wel prima op.
(Slecht tijdstip - volle zon - om een technisch mooie foto te krijgen.
De #1 vind ik de beste, mooie pose en ogen ook
#2 is leuk, maar die reflecties in de ogen vind ik niet mooi.
Maar ze groeien rap, dus is iedere foto mooi meegenomen en een grote emo-waarde voor de familie.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Vind vooral de eerste mooi. Mooie blik met een lichte teleurstelling. Zoiets van: zo'n groot
apparaat en toch knip je mijn vingertjes er af.![]()
De eerste vind ik heel mooi van pose en uitstraling, alleen jammer van het mutsje dat een beetje uitgebrand is.Voor de mama en de kleine een heel leuke herinnering voor laterGrtjes Francine
mooie foto'seen engeltje zo mooi, grt Rosie
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ150+DMW-LG 55
De eerste is alweer een hele mooie!
Bij de tweede vind ik de oogjes niet zo mooi.... Bewerkt???
Zo klein nog en toen al "sterallures" ... Voor mij foto 1. Sluit me aan bij voorgangers wat betreft de ogen bij foto 2.
groeten,
deka
Als fotograaf steel je eerst, om daarna terug te geven.
canon eos 50d-canon 17-55 mm f/2.8-canon 80-200 mm kit-canon 50 mm 1.8-sigma 28-105 mm 2.8-4-sigma macro 105 mm 2.8 - speedlite 430EXII - statief-
Man, man, jij probeert mijn aandacht af te leiden met deze vamp hé
Je zou het bijna vergeten waar het hier om gaat
Kan me enkel maar aansluiten bij Saphi zijn comments...
Maar als het u kan troosten heb hier ook al reflecties in de ogen gepresenteerd die niet flatterend waren voor het modelletje
Groetjes
Marc
Ieder diertje...zijn pleziertje