Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titan en Portunus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Titan en Portunus

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Titan en Portunus

    Voor mij een mooie compo, wat ik wel zou doen is de schaduwen een beetje oplichten. Heb je iets bewerkt aan de kleine kraan(lucht?)? Het lijkt of de wolken voor de kabels komen en dat kan toch niet echt zijn .

    Comment


    • #3
      Re: Titan en Portunus

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Voor mij een mooie compo, wat ik wel zou doen is de schaduwen een beetje oplichten. Heb je iets bewerkt aan de kleine kraan(lucht?)? Het lijkt of de wolken voor de kabels komen en dat kan toch niet echt zijn .
      bedankt voor je reactie en neen ik heb daar niets bewerkt(?)
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Titan en Portunus

        Bedankt.

        Comment


        • #5
          Re: Titan en Portunus

          heel mooi. ik zou de schaduwen ook iets oplichten.
          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

          Comment


          • #6
            Re: Titan en Portunus

            Bedank, Johan.Bedankt Jean-Pierre.
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Titan en Portunus

              Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk bericht
              heel mooi. ik zou de schaduwen ook iets oplichten.
              Ik volg.
              Grt Eric

              Comment


              • #8
                Re: Titan en Portunus

                Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                Bedankt.
                Als je de foto vergroot zie je dat het twee "kabels" zijn, verschillende.
                Ik denk dat de buitenste dienen om de bak open te trekken en daarom "zwaarder" zijn, je ziet dan ook dat het niet bewerkt is.
                Ik werk met een gewone PC ( Ctrl en + ) samen indrukken zo kan je zo groot gaan als je wil ( van Apple ken ik niets ).
                oh ja hetzelfde met - om terug te verkleinen
                Sterke foto Sien, zoals al aangehaald iets oplichten van de donkere delen.
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                Comment


                • #9
                  Re: Titan en Portunus

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                  Als je de foto vergroot zie je dat het twee "kabels" zijn, verschillende.
                  Ik denk dat de buitenste dienen om de bak open te trekken en daarom "zwaarder" zijn, je ziet dan ook dat het niet bewerkt is.
                  Ik werk met een gewone PC ( Ctrl en + ) samen indrukken zo kan je zo groot gaan als je wil ( van Apple ken ik niets ).
                  oh ja hetzelfde met - om terug te verkleinen
                  Sterke foto Sien, zoals al aangehaald iets oplichten van de donkere delen.
                  Ik zie inderdaad dat er niet bewerkt is.Bedankt voor de tip.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Titan en Portunus

                    Aangenaam beeld met de kranen op een mooie plaats in de foto
                    Toch zit er veel onrust in de foto, doordat de kade aan de rechterkant a.h.w. naar boven loopt.
                    Dat heeft te maken met het standpunt, maar ook staat de foto een beetje scheef. Kijk maar de kabels waar de haken aanhangen.
                    Maar rechttrekkend is denk ik geen optie, omdat je dan water gaat missen aan de onderkant.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Titan en Portunus

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Aangenaam beeld met de kranen op een mooie plaats in de foto
                      Toch zit er veel onrust in de foto, doordat de kade aan de rechterkant a.h.w. naar boven loopt.
                      Dat heeft te maken met het standpunt, maar ook staat de foto een beetje scheef. Kijk maar de kabels waar de haken aanhangen.
                      Maar rechttrekkend is denk ik geen optie, omdat je dan water gaat missen aan de onderkant.
                      Was ook het eerste wat me opviel, want met die tonnen zware hijsblokken hangen die kabels altijd verticaal, tenzij het geweldig waait, maar aan het wateroppervlak te zien was het hier niet het geval.
                      Misschien toch eens een poging wagen om recht te zetten, en dan onderaan het canvas wat uitbreiden en er wat water in clonen.
                      Je moet daarom geen up te plaatsen hoor Sien, gewoon eens proberen voor jezelf en zien wat je er kan van maken.
                      Verder vind ik het wel een mooie foto.

                      Comment

                      Working...
                      X