Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testtijdrit 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testtijdrit 2

    Nog steeds vanuit mijn luie stoel.





    Heb nog zoveel te leren :)

  • #2
    Re: Testtijdrit 2

    Deze zijn dus duidelijk veel minder doordat je 1/400 hebt genomen. De snelheid verdwijnt uit de wielen.
    Daarom vond ik de 2de foto van je vorige post zo sterk, maar die was aan 1/250 genomen waardoor je die snelheid in de wielen krijgt.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Testtijdrit 2

      Dubbelpost. Het is weekend BD werkt traag
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Testtijdrit 2

        De eerste gaat dadelijk omvallen, de tweede komt kwa actie al beter uit de verf.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Testtijdrit 2

          Sproetje...geef maar toe dat je meer gefocust waart op die gespierde kuiten dan op je toestel
          Kan dus enkel maar volgen ivm het feit als dat je wat te "rap" geklikt hebt.
          Maare...toch wel mooie scherpte aan deze snelheid hé.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Testtijdrit 2

            Als dit je eerste zijn van een wielerwedstrijd, awel chapeau .
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Testtijdrit 2

              Iedereen bedankt.
              Enne tja Marc, ik geef het toe.... ik zie niet iedere dag zoveel blote mannenbenen.
              Omdat ik op het moment moeilijk kan staan heb ik mijn stoel buitengezet om dit spel eens te aanschouwen.

              @Eddy, het zal je ongetwijfeld zijn opgevallen dat ik met 2 verschillende lenzen heb gewerkt. Deze foto's zijn met een lens zonder IS genomen. Met een sluitertijd van 1/250 kreeg ik deze jongens niet scherp. Ze reden ook zo gigantisch hard. En natuurlijk zal het er ook wel aan liggen dat op dit moment mijn handen iets minder vast zijn.
              Heb nog zoveel te leren :)

              Comment


              • #8
                Re: Testtijdrit 2

                Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
                Iedereen bedankt.
                Enne tja Marc, ik geef het toe.... ik zie niet iedere dag zoveel blote mannenbenen.
                Omdat ik op het moment moeilijk kan staan heb ik mijn stoel buitengezet om dit spel eens te aanschouwen.

                @Eddy, het zal je ongetwijfeld zijn opgevallen dat ik met 2 verschillende lenzen heb gewerkt. Deze foto's zijn met een lens zonder IS genomen. Met een sluitertijd van 1/250 kreeg ik deze jongens niet scherp. Ze reden ook zo gigantisch hard. En natuurlijk zal het er ook wel aan liggen dat op dit moment mijn handen iets minder vast zijn.
                Dat is juist de moeilijkheid van panning aan 1/250 of nog langere sluitertijd, de renner volgen zodat die scherp is en dan krijg je dat mooi effect in de wielen.
                Ik kan het zelf ook niet goed en heb bewondering voor zij die het kunnen.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Testtijdrit 2

                  De pannings zijn redelijk, hier geldt inderdaad hoe meer risico hoe mooier de foto. Belangriker is het dat de foto's in de Adober RGB kleurruimte staan zodat ze op Internet Explorer nogal flets overkomen. Als je ze eerst omzet in SRGB dan is dat verholpen.
                  Groetjes, KC
                  www.sportbeelden.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Testtijdrit 2

                    vind ook de vorige beter.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X