Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: systeem?

Standaard systeem?

'kweet nie
    ik ben geen landbouwer
    maar ik begrijp nie goed welk zaai (of ploeg) systeem hij (m/v) hier gebruikt heeft

iets meer naar boven is de autostrade

update voor enkele vrouwtjes onder ons

Laatst gewijzigd door noenkelMi; 9 juli 2012 om 08:24
    indien ik een fornuis van € 8000 zou hebben, zou ik dan beter kunnen koken?
    Canon 60D /17-55 2.8/ 55-250/ 50 F:1.8 II / 430EXII / http://users.telenet.be/dpm/

Standaard Re: systeem?

Ach het is de laatste tijd toch wat warm geweest. Misschien heeft ie in plaats van water te drinken een paar bierblikjes op met de gevolgen van dien...

leuk en waarschijnlijk op maandagochtend ingezaaid.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3

Is dat je eigen tuin ?
    Ik wist niet dat je langs een autostrade woont.
    Mvg,
    Eddy

Gewoon de zaaimachine die achter de tractor hangt die lichtjes heen en weer gaat, meer is er hier echt niet aan de hand. En de opbrengst zal er ook niet minder om zijn.
    Mochten de landbouwers zich daar mee bezighouden, rechte lijntjes zaaien voor het oog van de passant en de (hobby)fotografen....
    Mag het in de winkel iets meer kosten als ze rechte lijntjes moeten inzaaien ??????
    Groetjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
    Is dat je eigen tuin ?
    Eddy
    hoe bedoel je?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Gewoon de zaaimachine die achter de tractor hangt die lichtjes heen en weer gaat, meer is er hier echt niet aan de hand. En de opbrengst zal er ook niet minder om zijn.
    Mochten de landbouwers zich daar mee bezighouden, rechte lijntjes zaaien voor het oog van de passant en de (hobby)fotografen....
    Mag het in de winkel iets meer kosten als ze rechte lijntjes moeten inzaaien ??????
    Groetjes
    ik had het hier niet over de 'onrechtheid' van de lijntjes; maar meer over het rechtergedeelte van de foto, de kruisingen, die lijnen die plots vanuit het niets lijken te beginnen.

en... is't eigenlijk een 'mooie' foto of niet?
    Canon 60D /17-55 2.8/ 55-250/ 50 F:1.8 II / 430EXII / http://users.telenet.be/dpm/

7. Standaard Re: systeem?

Groetjes
    Maar men zou toch verwachten dat alle lijnen parallel aan elkaar lopen en elkaar niet zouden kruisen. Zie de lijnen rechts op de foto.

Alhoewel, dit maakt deze foto dan wel weer leuk om naar te kijken. Voor mij zou het anders toch minder interessant zijn geweest.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100

Als je akker niet perfect rechthoekig is, dan moet je 't zo wel oplossen om een maximum opbrengst te krijgen.

Of ik de foto mooi vind?
    Ik kom nog eens kijken als de plantjes wat gegroeid zijn.
    Vriendelijke groet,

Jos

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
    hoe bedoel je?

ik had het hier niet over de 'onrechtheid' van de lijntjes; maar meer over het rechtergedeelte van de foto, de kruisingen, die lijnen die plots vanuit het niets lijken te beginnen.

en... is't eigenlijk een 'mooie' foto of niet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Als je akker niet perfect rechthoekig is, dan moet je 't zo wel oplossen om een maximum opbrengst te krijgen.
    Zouden ze dat echt nog niet door gehad hebben .
    Er zitten er hier duidelijk een aantal die niet veel buiten, of liever 'op den buiten' komen.
    Groetjes

IK vind dit een mooi beeld, maar zou de bovenkant weghalen zodat je enkel het land te zien krijgt,het beeld zal er soberder en mooier door worden, Grtjes Francine

idem als Francine, best wel intrigerend dit beeld
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

12. Standaard Re: systeem?

Zouden ze dat echt nog niet door gehad hebben .
    Er zitten er hier duidelijk een aantal die niet veel buiten, of liever 'op den buiten' komen.
    Groetjes
    Tja, in mijn omgeving hebben de boeren blijkbaar allemaal een perfect rechthoekig veld, want ik heb zoiets hier nog nooit gezien.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100

Ja ik ben een echte stadsrat.
    En kom inderdaad niet veel op den buiten. Vroeger waren er velden rond de stad, maar door de bebouwing zijn ze verloren gegaan. Maar ik kreeg toch altijd mooie plaatjes te zien met het werk van de boer en op die plaatjes liepen die paadjes toch rechter. Maar je uitleg is inderdaad heel logisch. Time is money ook voor de boer. We leven nu eenmaal in een maatschappij waar de mana het voor het zeggen heeft.

ik woon hier middenin zo'n velden, en als ik auto rij bekijk ik ze ook (niet zo verstandig) en eigenlijk verbaast het me dat ze zo scheef lopen hihi.
    nu ja idd de opbrengst zal nie minder of slechter zijn he. haha.
    vind je foto mooi maar niet speciaal, misschien omdat ik ze hele dagen zie in het echt
    wel had ik meer lijntjes op je foto gezet, denk dat meer effect had gegeven
    Mijn nieuwe facebook pagina.
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi........

[SIZE=1
    en... is't eigenlijk een 'mooie' foto of niet? [/SIZE]
    Ja.... als je de bovenste groene rand er volledig zou af doen dan heb je een mooi abstractje
    grt. Ria

merci,
    heb een update geplaatst voor Francine, Sien en Riha

De update ziet er beter uit
    Mvg,
    Eddy

Zou je de verticale lijnen niet een beetje verticaler zetten?
    I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good.

Soortgelijke discussies

1. 645 systeem,
    Door kevinneke in forum Gezocht
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 januari 2012, 11:43
  2. [ Ander Merk ] MFT systeem
    Door Rudy in forum Aangeboden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 17 juni 2010, 13:05
  3. systeem
    Door summit in forum Chit Chat
    Reacties: 6