|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
De actie is goed vastgelegd. De kleuren vind ik iets tè. Omdat je exifs ontbreken kan ik niet uitmaken met wat voor lens je deze hebt gemaakt of welk diafragma. Met een groter diafragma hadden dit betere foto's kunnen zijn omdat je je onderwerp beter had kunnen isoleren van de achtergrond.
Toch goeie binnenkomers hoor. [off-topic] Over welke teams heb je het en waar vinden de matchen plaats ? Eventueel link van de clubs. Ik vind Lacrosse nl. ook een fantastisch spectaculaire sport maar jammer genoeg to-taal onbekend in dit land en als je geen Amerikaanse of Canadese sportzenders kan ontvangen is het aanbod onbestaande. Slu ! Tjerri
|
Hallo Tjerri,
Bedankt voor je reactie. Ik zal de exif vanavond plaatsen. Lacrosse wordt voorlopig alleen in Rijmenam (www.redrhinos.be) en in Gent (Gent Goblins) gespeeld. Op dit moment ben ik met een andere persoon een team aan het oprichten in België en we hopen in 2010 een nationaal team te hebben. Wil je informatie stuur gerust een PB naar mij en ik kan je alle uitleg verschaffen. |
![]() |
| Labels |
| lacrosse, sport |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 14 juni : jaarmarkt in het teken van de sport. | Scherpie | Waarheen vandaag? | 0 | 4 juni 2008 11:10 |
| objectief voor sport en straatfotografie | aaron | Objectieven | 22 | 29 juli 2007 13:07 |
| sport foto's met canon ixus 60 of gelijkaardig | wilm | Camera's | 6 | 3 april 2006 21:04 |
| 2 mei 2004: sport & fun familyday op de Heysel | Visio | Waarheen vandaag? | 4 | 28 april 2004 15:05 |
| Sport op zaterdag? | clash | Waarheen vandaag? | 4 | 18 april 2003 12:14 |
![]() |