Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie van 't Oud Brughuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sofie van 't Oud Brughuis

    De bazin van café 't Oud Brughuis aan Schoonaarde Brug;
    Opname met analoge Pentax Mx & Pentax M 50mm 1,4 ( opname bij bestaand licht in de namiddag)



    Bedankt om te kijken .

  • #2
    Re: Sofie van 't Oud Brughuis

    Vandaag een telefoontje gekregen van Sofie...... om haar deze foto af te printen !
    Zal ik zeker doen, dat is er eentje om in 't café op te hangen !

    Grts
    M

    Comment


    • #3
      Re: Sofie van 't Oud Brughuis

      Goede opname maar spreekt mij niet bijzonder aan. Er is niet echt iets dat de aandacht trekt maar voor in 't café kan het tellen.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Sofie van 't Oud Brughuis

        Actiefoto's of getuigenissen uit het dagelijkse leven van de mens - iets wat rondom ons allemaal gebeurt - waren en zijn nog altijd zeer boeiend en interessant omdat ze iets te vertellen hebben. Het kijken van de toeschouwer, daar hebben we geen invloed op !
        Ik vind dergelijke foto's steeds erg interessant, ludiek en dramatisch en waar de technische kant bijkomstig is. Heel goede foto
        Hoe kon Sofie weten dat haar foto op BD te zien is ? Zorg maar dat ze in haar café veel beziens en lof krijgt, en ... braaf zijn.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Sofie van 't Oud Brughuis

          ik volg G.R. bij deze plaat;beeld uit het dagelijks leven,goed weergegeven met de nodige feeling voor het onderwerp.
          digitaal impressionist

          Comment


          • #6
            Re: Sofie van 't Oud Brughuis

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Actiefoto's of getuigenissen uit het dagelijkse leven van de mens - iets wat rondom ons allemaal gebeurt - waren en zijn nog altijd zeer boeiend en interessant omdat ze iets te vertellen hebben. Het kijken van de toeschouwer, daar hebben we geen invloed op !
            Ik vind dergelijke foto's steeds erg interessant, ludiek en dramatisch en waar de technische kant bijkomstig is. Heel goede foto
            Hoe kon Sofie weten dat haar foto op BD te zien is ? Zorg maar dat ze in haar café veel beziens en lof krijgt, en ... braaf zijn.
            Weer een verhaal Raymond;
            Sofie ( zo heet ze echt hoor ) weet dat ik foto's heb gemaakt van haar en dat is al van verleden jaar geleden , van toen heb ik de foto beloofd maar door omstandigheden nog niet afgegeven. Verleden week zijn we op cafebezoek geweest bij Sofie en kwamen de foto's weer ter sprake , en ik heb kleine zelfgemaakte naamkaartjes met m'n naam , e-mail en tel. nrs erop , die probeer ik aan de mensen te geven die ik fotografeer en als ze me dan een berichtje sturen zend ik de foto's na per mail, en hier heb ik dan enkele foto's beloofd en door ons te zien is er een radertje in d'r hoofd beginnen werken met het gekende gevolg: Maurits foto's afprinten en de eerstvolgende keer afgeven.
            Die mensen fotografie heeft wel veel om armen hoor , maar dat vind ik toch zo leuk!! en.... vooral goed voor mijn sociale kontakten!!!!
            Bedankt voor de recensie en tot de volgende.
            Grts
            Maurits

            Comment


            • #7
              Re: Sofie van 't Oud Brughuis

              de scherpte op de barvrouw vind ik niet top - maar de sfeer zit er wel goed in
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X