Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowy landscape

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snowy landscape

    Vandaag met de leerlingen gaan langlaufen en ik moet zeggen het was een koud dagje in de Hoge Venen! Toch hier en daar een fotootje kunnen trekken en had graag van jullie geweten wat jullie er van vinden.
    Nog maar net begonnen met fotografie, heb dus nog massa's te leren, hopelijk kan ik me via jullie wijze doch ongezouten commentaar verrijken, alvast dikke merci

    Last edited by Kaelan; 17 januari 2010, 00:07.
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

  • #2
    Re: Snowy landscape

    Yikes, al 60 bezoekers en nog geen ene opmerking...is het echt zo slecht?
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Snowy landscape

      verre van, het is heel vreemd dat hier nog geen reactie op gekomen is!

      Als dit je eerste post is, dan is dat een super-binnenkomer!!

      Ik ben een beetje geïntrigeerd door het gebrek aan kleur in de foto... heb je 'm bewerkt, of was het een dermate monotoon landschap? In beide gevallen: knap afgewerkt!

      Comment


      • #4
        Re: Snowy landscape

        Bedankt voor je compliment errorhandler
        Wel ik heb hem omgezet naar zwart/wit omdat dan de structuur in die eerste paal imo beter tot zijn recht kwam. Heel veel kleur zat er al niet in, een beetje groen, beetje mossig op de palen, rest is allemaal nogal witterig
        Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Snowy landscape

          De hoofdpaal had iets naar links gemogen, mijn inziens. Dan had je mooier de foto binnen
          gekeken. Nu kijk je toch net iets te veel tegen die paal op. Verder vind ik het wel een mooie
          omzetting.

          Comment


          • #6
            Re: Snowy landscape

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            De hoofdpaal had iets naar links gemogen, mijn inziens. Dan had je mooier de foto binnen
            gekeken. Nu kijk je toch net iets te veel tegen die paal op. Verder vind ik het wel een mooie
            omzetting.
            mee eens, al vind ik het prikkeldraad zo vast aan het kader wel leuk gevonden.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Snowy landscape

              mooi
              Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

              Comment


              • #8
                Re: Snowy landscape

                Mooie diepte en een goede omzetting

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #9
                  Re: Snowy landscape

                  Ik vind't een prima foto. Goeie omzetting, niet te grijs
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Snowy landscape

                    Prachtige foto Kaelan !

                    Mooie omzetting naar zwart-wit ook! Lightroom gebruikt of PS ?

                    Veel fotoplezier nog en kill you soon... at COD

                    Philippe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Snowy landscape

                      @doudouke: Ik zal het zeker in het oog houden bij men volgende compo doudouke! Bedankt voor de goeie raad
                      @Mailtje, FluKee, Pbj, bouk: Merciekes voor alle positieve commentaar, is heel leuk om horen dat jullie het goed keuren.

                      @momosportwagon: Heheee, hello mateke! Enorm bedankt voor je comment, merci! En die uitdaging voor COD neem ik maar al te graag aan, bring it on hon!
                      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                      Flickr

                      Comment

                      Working...
                      X