Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sneeuw

    Wat vinden jullie van deze? Heb geprobeerd een landschap weer te geven waar de eerste sneeuw is gevallen.

  • #2
    Re: Sneeuw

    "Heb geprobeerd een landschap weer te geven waar de eerste sneeuw is gevallen."
    Als dat je bedoeling was: mislukt.
    Over de gepresenteerde foto kan ik bondig zijn: gooi ze weg. De nabewerking is domweg slecht te noemen: pixelisatie is omnipresent - kleursaturatie is ongeloofwaardig - helft van foto heeft geen detail meer - uitgebrande plekken ...
    Ander en beter.
    Mijn commentaar is misschien niet wat je verwachtte te horen maar desalniettemin hoop ik dat je hieruit leert. Wat mij bezig houdt is: wat vind jij ervan? Eerlijk?

    Mvg,

    Tjerri

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuw

      Vind er ook nie zo veel aan, heel druk, niks echt op te zien, héél vreemde wolken (idd pixels tellen, zonder te hoeven inzoomen zelfs)
      Ook het watermerk doet nog eens verder af aan zo'n foto.

      Het lijkt op een mislukte infrarood foto. Ander en beter, maar niet ontmoedigd zijn, blijven proberen en posten!

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuw

        Heb gewoon een tint groen vervangen door wit. Ik twijfelde zelf aan het resultaat. Toch zijn er collega fotografen die hem niet slecht vinden. Daarom dat Ik die hier poste om te zien wat jullie vonden.

        Comment


        • #5
          Re: Sneeuw

          Wat vinden ze er dan juist goed aan?

          Comment


          • #6
            Re: Sneeuw

            Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
            Wat vinden ze er dan juist goed aan?
            Als ik opmerkingen krijg van; een specialleke maar mooi gedaan, Dan mag ik aannemen dat ze die mooi vinden. Maar zoals gezegd ik twijfelde zelf daarom dat ik die toonde.

            Comment


            • #7
              Re: Sneeuw

              goh ik ken hier een paar mensen wat dergelijke bewerkingen wel kunnen smaken.
              Ik denk eigenlijk niet dat je de bedoeling had om hier een technisch perfecte foto te plaatsen, maar eerder een gevoel wou weergeven in de de foto.
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

              Comment

              Working...
              X