heron & otter by m@arten, on Flickr
Camera: Nikon D300 | Exposure: 0.003 sec (1/400) | Aperture: f/13.0 | Focal Length: 170 mm | ISO Speed 200
Is dat een HDR foto ? Vind het wel een beetje fel en te blauwig. Had je niet gezegd dat het een otter was zou ik niet geweten hebben wat voor diertje het was, hij lijkt wat vervormd.
Zoals voorganger al opmerkt, er zit teveel blauwe schijn in. Witbalans eens bekijkenMaar, ik heb mijn twijfels of het wel een otter is
Waar is de foto genomen? Het shot is mooi
![]()
Ik ben even op flickr een grotere versie gaan bekijken, en het is inderdaad een otter die pas uit het water kwam zo te zien.
Ik vind dit wel een leuke foto, maar kan het zijn dat je ruisreductie hebt toegepast op deze foto? Ik vind de otter en de reiger een beetje te gladjes.
En volgens de exif informatie zou de foto in Vancouver zijn genomen.
Mvg,
Rudy Mas
Nikon D5100
Laat de kwaliteit van het origineel ook een beetje minder verscherping toe?
Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Geen HDR nee
Ik weet ook niet wat er gek is, er scheelt iets maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Ruis en verscherping zal ik eens na kijken en wit balans ook![]()
Idd in Vancouver. ik woon hier nog een week of drie (sinds september vorig jaar) en dan gaan we helemaal door canada naar St. Johns reizen om dan terug naar België te komen)
Even een vraagje aan Matty verscherp jij de foto`s d.m.v. highpass filter / Hoogdoorlaatfilter.
Dat idee krijg ik als ik naar de foto`s kijk.
Nikon D300 / Nikon AF-s 18-70 mm 1: 3.5 - 4.5 ED DX,Nikon AF 50 mm 1: 1.8D / Sigma 85 mm 1.4 DG HSM,Sigma 105 mm 1: 2.8 D Macro EX,Sigma AF 120-400mm F4.5-5.6 DG OS HSM /Tokina Fisheye 10-17mm F3.5 - 4.5 DX
teveel verschept, verder wel leuk
Mijn nieuwe facebook pagina.
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.