Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reflectie




    38mm
    f11
    1/250
    iso200
    mvg,
    Eddy








    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Reflectie

    Alsof je er een laagje water overheen hebt gegooid. Mooi zo helemaal gevuld in het ......... vierkant!!!

    Comment


    • #3
      Re: Reflectie

      Strak afgelijnd!
      Mooie reflectie!

      mvg

      marcel

      Comment


      • #4
        Re: Reflectie

        ....**** weg die strakke lijnen....
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Reflectie

          Heel goed gezien, en gefotografeerd
          Mooi dat "dubbele" kaderlijntje, links en recht. Maar ook superlink.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Reflectie

            Mooi vastgelegd Eddy. Speciaal toch hoe glas vervormt door de warmte van de zonnestralen.
            Maar hierdoor bekom je wel die mooie golvende spiegeling(en) .

            Comment


            • #7
              Re: Reflectie

              een mooi bewijs dat glas niet vlak is, en wat mij ook opgevallen is dat alhoewel alle lijnen evenwijdig lopen ik de indruk krijg van een verkeerde verkaliteit en daardoor de indruk krijg dat het gebouw breder vanboven is, dan onderaan. Kleurkes zijn dan wel in orde.

              Comment


              • #8
                Re: Reflectie

                Zoals je al weet heb ik het steeds moeilijk met rechtgetrokken gebouwen die dan op hun manier vertekening geven, dus ik zie liever het perspectief op de manier hoe wij als mens naar gebouwen kijken. Maar... deze kan ik aanvaarden daar het reflecterende gebouw wel dat realistisch aankijken in zich heeft en mede mooi de vlakken bepaald in de foto en het beeld leeft door de vervormingen !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Reflectie

                  Mooie compo en streng vastgelegd. Ik ben volledig pro.
                  Mvg
                  Suske

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reflectie

                    Mooi in beeld gebracht. De wirwar in de spiegeling en het strakke van het gebouw op zich.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reflectie

                      Mooi maar ik vind dat nog beter zonder dat rechtse blekere deel
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reflectie

                        Eentje om langer naar te kijken, mooi

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reflectie

                          Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                          ....**** weg die strakke lijnen....
                          Verklaar deze reactie eens, ik versta ze niet.
                          Mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reflectie

                            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Zoals je al weet heb ik het steeds moeilijk met rechtgetrokken gebouwen die dan op hun manier vertekening geven, dus ik zie liever het perspectief op de manier hoe wij als mens naar gebouwen kijken. Maar... deze kan ik aanvaarden daar het reflecterende gebouw wel dat realistisch aankijken in zich heeft en mede mooi de vlakken bepaald in de foto en het beeld leeft door de vervormingen !
                            Mooi maar vind ook wel een beetje dat het gebouw nu boven breder lijkt als beneden. Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: Reflectie

                              Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                              een mooi bewijs dat glas niet vlak is, en wat mij ook opgevallen is dat alhoewel alle lijnen evenwijdig lopen ik de indruk krijg van een verkeerde verkaliteit en daardoor de indruk krijg dat het gebouw breder vanboven is, dan onderaan. Kleurkes zijn dan wel in orde.
                              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                              Zoals je al weet heb ik het steeds moeilijk met rechtgetrokken gebouwen die dan op hun manier vertekening geven, dus ik zie liever het perspectief op de manier hoe wij als mens naar gebouwen kijken. Maar... deze kan ik aanvaarden daar het reflecterende gebouw wel dat realistisch aankijken in zich heeft en mede mooi de vlakken bepaald in de foto en het beeld leeft door de vervormingen !
                              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                              Mooi maar vind ook wel een beetje dat het gebouw nu boven breder lijkt als beneden. Peter
                              Ik begrijp jullie opmerking, als je alles loodrecht zet hebben onze hersenen het wat moeilijk met architectuur foto's.
                              Voor mij is deze foto meer een abstract beeld en dan storen de loodrechte lijnen me niet.
                              Men heeft een smaak en men moet een keuze maken. Ik zie het hier liefst zéér strak en recht.
                              mvg,
                              Eddy
                              Smaken verschillen

                              Comment

                              Working...
                              X