| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
|
beetje het contrast opschroeven en tis mooi. grt,bouk.
__________________ BD0270NL Canon EOS 30D. wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen. Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net |
| |||||
|
Ah het kasteel in het rivierenhof. De omzetting die je gebruikt hebt is zowat de eenvoudigste die er is. Meestal (hier ook) kan je best nog wat meer contrast in de foto steken. Ik vind het nu nog al grijs overkomen. Probeer een volgende maal eens verschillende omzettingen uit en kies er de beste uit. |
| ||||
![]() Citaat:
ik volg, de kleuren voor mij boven is het millimeterwerk, iets meer ruimte zou imo beter zijn muggezift, de stapels stoelen
__________________ mvg Wilfried 40D 17-40L 24-105L 2witte buizen 70-200+100-400L +G9 |
| |||||
|
Iedereen bedankt voor de reacties. Er zijn inderdaad nog meer mogelijkheden om om te zetten naar zwart-wit, daar ga ik eens mee experimenteren. Ik vond dat de mensen op het terras en vooral die stoelen die aandacht van het gebouw, wat eigenlijk mijn onderwerp is, wegtrokken en daarom gehoopt dat het in zwart-wit minder zou opvallen. Ik zal nog eens teruggaan, er zal nu nie veel volk zitten
__________________ Mvg, Marc Laatst gewijzigd door vanalleswa; 24 november 2008 om 13:38 Reden: typfoutje |
| ||||
|
Mijn eerste reactie toen ik die foto zag... zijt gij in het midden van de vijver gaan staan ? 'k vind ze wel mooi
__________________ Bedankt om even te kijken. Laat gerust weten hoe je het vond, goed of slecht, alle tips en commentaar worden dankbaar aanvaard! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| image omzetten naar zwart en wit | embee | Chit Chat | 4 | 25 januari 2008 09:57 |
| Zwart Wit foto --> Optimaliseren | blazingsvbiker | Fotobewerking | 8 | 6 april 2007 17:49 |
| Eerste poging tot zwart wit | Consiglieri | Fotodiscussie | 3 | 29 juli 2006 10:33 |
| Zwart wit omzetting van kleuren foto's | Plette | Tips & Trucs | 10 | 16 april 2004 12:03 |
![]() |