Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oude vrouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oude vrouw


    groetjes,
    Yoeri

  • #2
    Re: oude vrouw

    Goed gedaan. Zag hem ook al op FB met een link naar hier voorbijkomen, zodoende

    Comment


    • #3
      Re: oude vrouw

      Dat zou ik wreed straf vinden, want ik zit niet op FB.
      Het is uit een reportagereeks van een huwelijk van vrienden die ik heb gedaan. Tenzij iemand een gelijkaardige foto heeft genomen van deze vrouw is dit onmogelijk, want ik heb de foto nog niet vrijgegeven...???

      Comment


      • #4
        Re: oude vrouw

        Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
        Dat zou ik wreed straf vinden, want ik zit niet op FB.
        Het is uit een reportagereeks van een huwelijk van vrienden die ik heb gedaan. Tenzij iemand een gelijkaardige foto heeft genomen van deze vrouw is dit onmogelijk, want ik heb de foto nog niet vrijgegeven...???
        Heb je PB gestuurd met link en uitleg. Hoop dat het duidelijk is maatje Hij is dus niet gestolen hoor maat.

        Comment


        • #5
          Re: oude vrouw

          Ik snap je uitleg en kende die FB pagina niet. Het was geen vrees dat hij zou gestolen zijn of zo, want anders zou ik hem hier ook niet plaatsen.
          Maar ik was verbaast door het volgende: ik heb de foto hier geplaatst om 12u48 en pas 10min ervoor was ik klaar met hem af te werken. En 5 min later heb jij hem al gezien op FB, inderdaad met een verwijzing naar hier. Snap je nu waarom ik dacht dat het niet kon?
          Leuk dat die Holland Digital de foto tof vind, het is in ieder geval ne rappen... haha.
          grts,
          Yoeri

          Comment


          • #6
            Re: oude vrouw

            Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
            Ik snap je uitleg en kende die FB pagina niet. Het was geen vrees dat hij zou gestolen zijn of zo, want anders zou ik hem hier ook niet plaatsen.
            Maar ik was verbaast door het volgende: ik heb de foto hier geplaatst om 12u48 en pas 10min ervoor was ik klaar met hem af te werken. En 5 min later heb jij hem al gezien op FB, inderdaad met een verwijzing naar hier. Snap je nu waarom ik dacht dat het niet kon?
            Leuk dat die Holland Digital de foto tof vind, het is in ieder geval ne rappen... haha.
            grts,
            Yoeri
            Ze werken ook goed samen denk ik met BD, want ze respecteren BD door naar hier te linken en geen foto's te pluggen en zo hoort het ook. Is een wederzijdse waardering voor datgene wat je doet als fora. Als je zo met elkaar omgaat gaat de wereld er steeds meer een beetje beter uitzien Toffe foto YoVan( ), en dat is niet om te slijmen hé
            Last edited by Guest4; 4 juli 2014, 12:34.

            Comment


            • #7
              Re: oude vrouw

              goed in beeld gebracht,grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment


              • #8
                Re: oude vrouw

                goeie foto
                die nog 'goeierder' kan worden door:
                links die zwarte lijntjes eraf te croppen
                haar ogen iets op te lichten en iets te verscherpen
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment

                Working...
                X