Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oldtimer

    Best te bekijken met zwarte achtergrond
    mvg Jako
    [IMG][/IMG]




    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Oldtimer

    mooi !
    oldtimer met zo'n overdreven 'patina' dat hij haast opgaat in de onrustige achtergrond.

    Mooie serieuze uitdrukking op het gelaat van de driver.
    Zit precies te overwegen om al die fietsen achteraan in z'n bak te gooien en er mee weg te scheuren.

    Een foto met een verhaal ( voor mij dan toch), vind het prachtig :

    grtn, Geert.

    Comment


    • #3
      Re: Oldtimer

      Bedankt Geert
      mvg Jako
      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

      jako

      Comment


      • #4
        Re: Oldtimer

        Niet mijn ding. De auto weergegeven in zijn vorm is oké maar de omgeving in HDR is overdreven en onrealistisch.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Oldtimer

          Ook bedankt voor je reactie G.R. "t was eens een testje
          mvg Jako
          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

          jako

          Comment


          • #6
            Re: Oldtimer

            Volgens mij is dit een prachtfoto zonder het HDR effect. ik zou dan nog (als dat mogelijk is) bijsnijden zodat de afstand van de achterkant van de wagen en de afstand van de onderkant even ver is van de rand van de foto. Ook aan de rechterkant dat het begin van het opgaand muurtje nog juist in beeld valt. En dan wat spelen met licht en contrast om deze prachtige wagen te laten schitteren in de foto - de achtergrond misschien wat verdonkeren. Want het gaat toch om het onderwerp, de auto?

            Zoals het nu is, is er niets dat mijn aandacht trekt.
            mvg, Wilfried
            http://www.familialebemiddeling.net
            http://www.mestdagh.biz

            Comment


            • #7
              Re: Oldtimer

              ik ben al helemaal niet wild van HDR, maar ik vind de pose toch wel goed gezien, de drukke print van de auto tegen de drukke achtergrond, en inderdaad de ernst van de man die duidelijk een belangrijke missie heeft ! Mooi straatbeeld.

              Comment

              Working...
              X