Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nummer 766

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nummer 766


    Na een tijdje wou ik nog eens een plaatje uploaden...



    Groetjes
    Wyffels


  • #2
    Re: Nummer 766

    De scherpte ligt op de goeie plaats,
    hij had wel wat meer plaats mogen hebben, op de foto... en ook in het hok.
    De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

    Comment


    • #3
      Re: Nummer 766

      Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar de foto stemt mij droef. In gedachten zie ik een treurig dier dat eindigt op ons bord.Als vleeseter zou deze foto mij de lust benemen omdat je hier aantoont hoe klein ze zitten en wat een leven ze maar hebben. Ik ken niets van de boerenstiel en het kan de niet dagelijkse omgeving zijn?
      Als een foto bij mij een gevoel kan opwekken is die voor mij geslaagd
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Nummer 766

        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar de foto stemt mij droef. In gedachten zie ik een treurig dier dat eindigt op ons bord.Als vleeseter zou deze foto mij de lust benemen omdat je hier aantoont hoe klein ze zitten en wat een leven ze maar hebben. Ik ken niets van de boerenstiel en het kan de niet dagelijkse omgeving zijn?
        Als een foto bij mij een gevoel kan opwekken is die voor mij geslaagd
        Ik kreeg net hetzelfde gevoel bij deze foto.
        Gelukkig maakt de foto mij niet. Als dit inderdaad de bedoeling was met deze foto, vind ik het heel knap!
        Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
        Mijn foto site

        Comment


        • #5
          Re: Nummer 766