|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Beginnershoek Forum voor het tonen van uw éérste foto's of leuke snapshots welke je niet direct ter beoordeling wil aanbieden. Gelieve het aantal geplaatste foto’s per gebruiker te beperken tot één topic per dag! |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Als totale leek zijnde:
bij de 2de foto krijg ik eerder de indruk om naar de brug te kijken ipv achterlicht, is dat de bedoeling? bij derde foto had ik iets lager naar de grond gegaan.. ik kies ook voor eerste foto wel mooie kleuren enzo! groeten |
|
|||
|
mooie foto's van een mooi onderwerp
![]() de eerste zou ik het grijze deel onderaan eraf croppen de tweede lijkt het alsof de zijkant van de wagen scherper is dan het achterlicht, wat jammer is (en misschien de camera 90 graden kantelen) en de derde had ik iets opgeschoven, links iets minder deur en rechts de volledige koplamp erop
|
Hey, bedankt voor de reacties, tis hiermee dat ik verder kan om mezelf ook een beetje meer te leren kadreren om het beeld beter te verdelen.
Vond het zelf mooie foto's en is ook zoals jullie zeggen, soms vallen de dingen me zo niet op zoals het hier bekeken word maar het helpt me wel. Ga er in de toekomst meer op letten. groeten bart
|
Hoi,
voor mij de tweede. Ze zijn alle drie wel knap, maar bij de eerste vind ik de vangrail storend en bij de derde had ik het wiel naar de andere kant toe gedraaid. Een mooie velg zegt mij meer dan het profiel van een band. Knappe locatie trouwens, waar als ik vragen mag? |
|
|||
|
Deze brug is de hangbrug als je van diepenbeek op hasselt rijdt, bijna aan de universiteit.
is wel niet simpel om er te geraken... Ja moet ook nog leren om beter de compositie te bepalen enz, maar daarom ben ik ook nog maar een beginner... Vandaag weer leuke spulletjes gaan kopen, kan ik weer wat meer oefenen. greetz
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat krijg ik nog voor... | mir | Chit Chat | 17 | 4 december 2007 20:04 |
| Wat is in RAW fotograferen? | Mushu | Algemeen | 106 | 17 februari 2006 21:10 |
| Nog wat witte foto's | vicky | Showcase Natuur en Landschappen | 15 | 7 februari 2006 12:40 |
| Nog wat foto's uit Artis | Hanske | Showcase - Archief | 3 | 8 juli 2004 13:43 |
| Derde fase Fotoschool 02 | Erik Mansvelders | Fotodiscussie Extra | 20 | 31 januari 2004 21:40 |
![]() |
![]() ![]() |