Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natuur

    Dit is mijn eerste post hier en zoals jullie wel zullen zien ben ik op en top beginner. Ik ben benieuwd naar de kritiek en tips die jullie mij willen geven.





    Last edited by The Hunter; 4 oktober 2009, 14:13.
    Canon EOS 1000D - Canon 18-55mm - Canon 75-300mm

  • #2
    Re: Natuur

    Graag wat grotere foto's en geen verwijzingen. Klik bij Imageshack rechts op de foto en neem de URL over en post die hier.

    Comment


    • #3
      Re: Natuur

      Oké, aangepast. Zal voortaan meteen de goede links/foto's plaatsen.
      Canon EOS 1000D - Canon 18-55mm - Canon 75-300mm

      Comment


      • #4
        Re: Natuur

        Hoi,

        Voor mij de 1ste foto prima, scherpte mooi op 1ste bloem en dan in rechte lijn naar de volgende bloemen mooi dof.

        Zou er iets afcroppen , zoedoende de 1ste bloem mooi onderaan de linkerhoek begint
        zie voorbeeld.
        Laat maar iets weten indien u de foto wil laten verwijderen, het is tenslotte uw item hier, maar maakt de uitleg iets duidelijker.
        Is natuurlijk een keuze hé, is daarom niet beter



        Oei,heb blijkbaar zelf een foutje gemaakt, met onderkant iets teveel af te croppen, had iets meer ruimte moeten laten tussen boem en onderkant
        Jos
        Site

        Comment


        • #5
          Re: Natuur

          Ik snap wat je wil aangeven en ben het eigenlijk wel met je eens. Het deel dat eraf is had toch geen functie als ik deze versie zie. Bedankt voor je reactie en de tip.
          Canon EOS 1000D - Canon 18-55mm - Canon 75-300mm

          Comment


          • #6
            Re: Natuur

            Oorspronkelijk geplaatst door The Hunter Bekijk bericht
            Ik snap wat je wil aangeven en ben het eigenlijk wel met je eens. Het deel dat eraf is had toch geen functie als ik deze versie zie. Bedankt voor je reactie en de tip.
            Graag gedaan,
            indien de foto moet worden verwijderd laat maar weten
            Jos
            Site

            Comment


            • #7
              Re: Natuur

              Zeker niet slecht, jammer dat po de 3e foto die bij niet scherper is.

              Doe zo voort

              Comment

              Working...
              X