Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na vele pogingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Na vele pogingen

geen 2 seconden vliegen die in dezelfde richting...

Canon 50D, EF 100-400, op 400mm, iso 320, 1/1250, f6.3

Groeten Eric
    groeten Eric

Re: Na vele pogingen

Ik vind het héél knap dat je twee goede foto's hebt gemaakt van deze snelle beestjes . Lijkt me verdomd moeilijk om ze haarscherp vast te leggen in hun vlucht maar hier kom je aardig dicht in de buurt naar mijn mening .

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Zeker niet slecht hoor! Ze zijn niet makkelijk te fotograferen...
      Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

vind het toch knap gedaan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik buig diep voor jouw trackingcapaciteiten, zéker in aanmerking genomen dat je dit op 400mm hebt gepresteerd...

Jacobus
          Last edited by DaiKatana; 15 augustus 2010, 20:55. Reden: Mijn smilie vergeten!
          Zenfolio

Comment

verdorie seg, 1/1250ste van een seconde en nog bewegingsonscherpte in die 1ste foto. Wel mooi scherp en mooie kleuren, juist nog wat extra croppen dat er meer vogel in de foto staat
            Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

Bedankt voor het kijken en de coments

@jacobus : het is kwestie van proberen en blijven proberen het is echt niet gemakkelijk om ze lang in de zoeker te houden, de snelle AF van de 100-400L kwam hier echt wel van pas, ene er zijn er heel wat recht de prullenmand in gegaan

@ vuokko : die vleugeltjes 'flapperen' inderdaad aan een ongelooflijke snelheid heen en weer , beide foto's zijn trouwens op High speed multishot genomen (ong 6fps) illustreert mooi hoe snel die van positie en richting veranderen (kleur verschil in de blauwe lucht komt door verschillende na bewerking). Ik had niet gedurfd om ze nog meer te croppen, ik dacht dat er dan teveel scherpte zou verloren gaan... heb het nu toch geprobeerd met de 2de foto en... ziet er niet slechter uit bedankt voor de tip

Groeten Eric
              groeten Eric

Comment

Working...
              X