Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mun ondeugende vriendje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mun ondeugende vriendje

Zoals de titel aangeeft, mun ondeugende vriendje die me dagelijks vermaakt

Omdat de achtergrond niet echt mooi was heb ik maar eens oob geprobeerd.
    Alleen de kleur wit van die rand vind ik zelf niet zo mooi maar heb geen idee welke kleur er nou eigenlijk bij past.
    Wat vinden jullie er van ?
    En hoe verander ik dan die kleur ? , want dat stond niet in de uitleg.
    Misschien het kader wat te laag geplaatst, maar dat kon eigenlijk niet hoger denk ik omdat je dan weinig meer over houd ?

Alle commentaar is natuurlijk welkom.
    Nikon D5000 en wat lenzen.

Re: mun ondeugende vriendje

De scherpte zit goed, maar de zone rond het oog is wat overbelicht en verliest daardoor een beetje detail. De bewerking is goed uitgevoerd
    Jean Pierre.

Comment

vind het goed zo en idd jammer van de onderkant
      kleur kader, ik denk niet dat je die automatisch kan veranderen
      oftewel zou je in paint mss kunnen proberen
      (heb dit ook eens met een familiefoto gedaan)
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Beide bedankt voor het commentaar.

@JPV
        Dit was tijdens het testen van mijn "nieuwe" 2de hands 70 mm lens.
        Belangrijkste voor mij op dat moment was of ik dat wat ik wílde ook scherp kreeg omdat ik daar nogal moeite mee heb.(in dit geval de ogen)
        De foto is binnen van aardig dichtbij (geen crop dus) uit de hand maar met de flits genomen en dan is dat wit inderdaad snel té wit.
        Zonder flits heb ik wel geprobeerd maar dan was er een te lange sluitertijd nodig en was het niet mogelijk een scherpe foto te trekken, gezien Bartje niet stil lijkt te kunnen zitten en ik zelf ook geen all te stille handjes meer heb

Ik ga eens zien dat ik een wit kunstofplaatje of zo voor de ringflits knutsel , misschien dat het dan beter wordt ?

@noenkelMi
        Het randje laat ik dan maar wit, ik zou ook niet weten eigenlijk wat voor een andere kleur je zoiets hier moet geven.

Zie overigens net dat ik de schaduw van de witte rand misschien beter aan de andere kant had gezet....alsof het licht dan ook links van onder afkomt....
        Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Working...
        X