Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Muiden + update 1 geplaatst
Collapse
X
-
-
Re: Muiden
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDenk dat met je camera naverscherping niet noodzakelijk is. Het groen van de bomen is hierdoor niet echt mooi
Ben momenteel aan het experimenteren met een ander programma.
Ik zal eens kijken naar de verscherping.
Comment
-
-
ik zou wijzen op pittelullige dingetjes, links klein stukje boom , boven aan rechterkant ook los stukje boom en ongeveer in het midden zwart puntje allemaal weg te nemen. Maar misschien heb je het zelf wel al gezien. Dat gebeurd bij mij soms ook dat ik het plots veel later zie.
Verder mooi compo en beeld. De scherpte kan inderdaad misschien iets minder sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtVerder mooi compo en beeld. De scherpte kan inderdaad misschien iets minder sterk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht.......
Ben momenteel aan het experimenteren met een ander programma.
Ik zal eens kijken naar de verscherping.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Lekker plaatje,van een mooie plaats.
Omdat er toch redelijk wat mensen zijn die problemen met verscherping hebben, wil ik jullie op een programma attenderen : Web Sharpener
Dit programma verkleint en verscherpt op een perfecte manier. MITS je van te voren NIET verscherpt.
EEN klik en het is gebeurt. Ik doe het hier altijd mee, en krijg zelden klachten over de verscherping. (wel even een actie in PS maken, uiteraard)
Terug naar de foto : De compo wordt mijn inziens beter als je een stuk van de voorgrond afhaalt. De horizon komt dan lekkerder te liggen, en je wordt meer de foto ingetrokken.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtTerug naar de foto : De compo wordt mijn inziens beter als je een stuk van de voorgrond afhaalt. De horizon komt dan lekkerder te liggen, en je wordt meer de foto ingetrokken.
Groeten,
Johan
Tevens een update geplaatst.
Begrijp je opmerking t.b.v Compositie ook,
Comment
-
Je update is het toch niet hoor.
In je eerste zijn de kleuren best OK, in de update helemaal niet.
Comment
-
Comment