Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moer.

    Ik ga steeds op zoek naar opmerkelijke vergankelijke kunstwerkjes in de natuur. Dit is moer op en onder bevroren water.



    Kan het jullie bekoren ? Laat het dan maar weten. Dank u.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Moer.

    Foto is op zich, voor mij althans, heel geslaagd. Hoewel ik twijfel aan de benaming van het onderwerp Volgens mij is het klein kroos, maar mss dat u het een andere naam geeft?

    Comment


    • #3
      Re: Moer.

      Mooi vast gelegd GR
      Ik denk ook aan klein kroos ,het zit hier ook in onze vijver namelijk !
      grt,
      Pimpeltje
      Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
      Pimpel

      Comment


      • #4
        Re: Moer.

        Is weer een van je betere Raymond, verzorgd uitgevoerd en mooi de kleurtjes vastgelegd.
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

        Comment


        • #5
          Re: Moer.

          het is precies een abstract kunstwerkje en mooi
          als ik lang blijf kijken zie ik er zelfs een gezichtje in (mijne fantasie he')
          grt Rosie
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

          Comment


          • #6
            Re: Moer.

            Goed geslaagd als abstractje
            Is idd Eendekroos. Tof en nuttig drijfplantje dat zich helaas iets te hard vermenigvuldigd voor op siervijvertjes.

            Grtz,
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Moer.

              Alles goed onder controle gehouden Ray.
              Dus laat jullie fantasie de vrije loop.

              Comment


              • #8
                Re: Moer.

                GR, mooie kleuren.
                Mocht je niet zeggen wat je gefotografeerd hebt zou ik het niet weten. Maar het is mooi geworden.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: Moer.

                  Bedankt allemaal voor de fijne opmerkingen Hoe de echte naam is dat zullen de groenkenners wel meedelen, ik hou me daar weinig mee bezig daar ik enkel oog heb voor de foto. Hier zeggen ze daar "moer" tegen blijkbaar ?! 't Zal vanaf nu wat stiller worden want er staan een heleboel nakende activiteiten op mijn agenda zoals ons "fotosalon" in Haacht op 26 en 27 maart a.s. Interesse ??? PM of kijk "waarheen".
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Moer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Bedankt allemaal voor de fijne opmerkingen Hoe de echte naam is dat zullen de groenkenners wel meedelen, ik hou me daar weinig mee bezig daar ik enkel oog heb voor de foto. Hier zeggen ze daar "moer" tegen blijkbaar ?! 't Zal vanaf nu wat stiller worden want er staan een heleboel nakende activiteiten op mijn agenda zoals ons "fotosalon" in Haacht op 26 en 27 maart a.s. Interesse ??? PM of kijk "waarheen".
                    Als er ook 'Haacht' wordt geschonken, kom ik een kijkje nemen... Primus dus...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Moer.

                      Goed opgemerkt en mooie kleurschakering, precies een schilderij. Wat geeft dat als je deze sterk gaat uitvergroten ?
                      Photography is an art of observation.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Moer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door BenHak Bekijk bericht
                        Als er ook 'Haacht' wordt geschonken, kom ik een kijkje nemen... Primus dus...
                        Jep Ben, er wacht je een lekkere Primus en nog wat interessant beeldmateriaal. Uitnodiging volgt weldra en bedankt voor je reactie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                        Goed opgemerkt en mooie kleurschakering, precies een schilderij. Wat geeft dat als je deze sterk gaat uitvergroten ?
                        Deze kan je inderdaad uitvergroten tot een heel abstract iets, maar alles zal afhangen van de auteur er creatief van bakt. Voor "spielerei" bedank ik (enkel thuis voor fun)
                        Merci Pixxel voor de waardering
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Moer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                          het is precies een abstract kunstwerkje en mooi
                          als ik lang blijf kijken zie ik er zelfs een gezichtje in (mijne fantasie he')
                          grt Rosie
                          Dat zag ik er ook direct in. Mooi gedaan in elk geval.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Moer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                            het is precies een abstract kunstwerkje en mooi
                            als ik lang blijf kijken zie ik er zelfs een gezichtje in (mijne fantasie he')
                            grt Rosie
                            Ik werd even religieus en zag zelfs Jezus verschijnen. Dus voor mij moet er niks veranderd worden aan de foto.
                            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                            Comment


                            • #15
                              Re: Moer.

                              Inderdaad hoe langer je kijkt hoe meer je er gezichten begint te zien,
                              Voor mij
                              Ik zie het heel graag
                              Renée

                              Comment

                              Working...
                              X