Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mg zr felle HDR
Collapse
X
-
-
Re: mg zr felle HDR
Nummerplaat best onleesbaar maken.
Ik vind de foto op zich niet slecht, vooral door de schitterende compo, en de tonemapping vind ik ook niet zo slecht. Hij is inderdaad wat "groen" en er zitten heel veel reflecties in, waardoor de wagen opgaat in de omgeving. Hij knalt er echter uit door de overbelichte vlek op de linkerachterrhoek. Onderaan dat oranje dingetje links onder nog wegclonen.
Comment
-
het groense stoort mij zo niet direct
maar ik ben het dan wel weer eens met de overbelichte hoek in de wagen
*foto aangepast (nummerplaat en oranje blad op de voorgrond)
grts bedankt voor de comments
anders nog tipjes die beter kunnen ?
Comment
-
Fouten verbeteren op de foto laat de mensen die commentaar geven in hun bloot achterwerk staan. Het is niet om dat de ene zegt dat het niet goed is dat het voor een andere ook niet goed is. (Uitgezonderd de nummerplaat)
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtFouten verbeteren op de foto laat de mensen die commentaar geven in hun bloot achterwerk staan. Het is niet om dat de ene zegt dat het niet goed is dat het voor een andere ook niet goed is. (Uitgezonderd de nummerplaat)
Robby
het oranje vlekje (blad) stak toch werkelijk af op al het groene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr_biza Bekijk berichtja ik snap volledig jullie bedoeling qua dekor enzo
en toch vind ik het iets hebben
grts
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr_biza Bekijk berichthaja nu je het zegt
damn zo zie je maar dat ik nog een heleboel moet leren
zie nu eingelijk maar pas dat die blaren in de rechterhoek zo slecht zijn en troebel
zal ik anders mss eens de gewone foto posten ?
grts
Comment
-
Daar begint inderdaad de miserie.
Nu moet ik heerlijk toegeven dat ik het ook niet direkt had gezien omdat de auto zoveel aandacht naar zich toe trekt. Ik denk dat dit ook wel uw bedoeling was van je foto. Dus niet getreurd.
Comment
Comment