Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melodie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Melodie

    Wat is jullie reactie op deze foto?

    Mvg
    Maucorn

    [IMG][/IMG]

    Nikon D300s - f/5.6 - 1/160 sec - brandpunt 75 mm

  • #2
    Re: Melodie

    zeker een mooie compo, alleen zw/w met kleuraccent daar ben ik niet zo voor.
    Maar je licht stond in elk geval goed
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #3
      Re: Melodie

      Technisch zeker in orde. Alleen spreekt de huidskleur mij niet zo aan. En haar borst is op een vreemde manier ingesnoerd.

      Comment


      • #4
        Re: Melodie

        Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
        Technisch zeker in orde. Alleen spreekt de huidskleur mij niet zo aan. En haar borst is op een vreemde manier ingesnoerd.
        Ik denk eerder dat ze die bedenkt met haar arm hoor. Maar ik moest ook wel een paar keer kijken want ik dacht eerst ook dat ze gewoon een te strak jurkje aan had waardoor het er nogal vreemd uitzag, maar toen ik zag dat het haar arm was, toen werd het beeld toch iets anders waargenomen door mijn hersenen.

        De toning van de huid vind ik zo slecht nog niet. Maar een echte zwart wit met een rode bloem zou toch beter zijn geweest.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #5
          Re: Melodie

          de toning is goesting, niet de mijne, maar,
          ik vind dit prachtig gedaan qua belichting, en pose van het model
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: Melodie

            toning en dergelijke vind ik wel geslaagd, alleen past de rode roos er niet bij, loopt met wat teveel aandacht weg.

            Comment


            • #7
              Re: Melodie

              De belichting vind ik toch wat te hard hoor.
              De bewerking , daar moet je voor zijn maar het is niet mijn smaak

              Comment


              • #8
                Re: Melodie

                Ben al geen portretist en als het dan nog met speciale bewerkingen is, dan moet ik helemaal passen.
                Ik wilde het toch even laten weten.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Melodie

                  Een zwarte roos lijkt me beter hier?
                  Running is a way of living..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Melodie

                    Toning zegt, doet me niks..en rechts onder, die helle vlek, al zeker niets.
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Melodie

                      Ik vind het niet zo mooi, ik vind ook dat de borst raar weggestoken wordt. Het zou mooier zijn mocht ze haar arm IETS (geen paniek heren. ) hoger houden
                      en haar borst niet zo platdrukken. Mijn mening he. Ik vind dat de toning haar elegantie wegneemt, vooral in haar gezicht.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Melodie

                        wat mij onmiddellijk opvalt is haar gezicht. Ze lijkt wel twee gezichtshelften te hebben. Een smal en een gezwollen. Ook haar ogen zitten niet goed. Over de rest spreek ik nu niet omdat de anderen er al alle aandacht aan besteed hebben. Sta acht Djivan zijn commentaar.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Melodie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                          Ik denk eerder dat ze die bedenkt met haar arm hoor. Maar ik moest ook wel een paar keer kijken want ik dacht eerst ook dat ze gewoon een te strak jurkje aan had waardoor het er nogal vreemd uitzag, maar toen ik zag dat het haar arm was, toen werd het beeld toch iets anders waargenomen door mijn hersenen.

                          De toning van de huid vind ik zo slecht nog niet. Maar een echte zwart wit met een rode bloem zou toch beter zijn geweest.
                          Je hebt gelijk. Het is haar arm. Maar het feit dat je echt goed moeten kijken om het te zien (toch op deze kleine foto) is een minpunt. Mijn eerste indruk was een weinig flatteus ingesnoerde borst.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Melodie

                            Is oorspronkelijk een zwarte roos, maar heb een beetje geëxperimenteerd met mijn nieuwe photoshop... vandaar.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Melodie

                              Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
                              Een zwarte roos lijkt me beter hier?
                              Is oorspronkelijk een zwarte roos, maar heb een beetje geëxperimenteerd met mijn nieuwe photoshop... vandaar.

                              Comment

                              Working...
                              X