Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melissa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Melissa

    voor de eerste maal een portret van mijn vriendin genomen.


    update

    f5.6
    iso 200
    1/8sec
    Last edited by TrsH; 31 oktober 2011, 14:35. Reden: update geplaatst

  • #2
    Re: Melissa

    T had mooier geweest als ze in de camera keek... En de omzetting in Z/W komt naar mijn mening ook iets te grijs over... maar aangezien het je vriendin is kan je hem nog vele malen overdoen en zal er vast en zeker nog beter materiaal uitkomen


    Edit: heb net eens op je FB-pagina gekeken... die waar je ze van bovenaanzicht fotografeert... waar ze een sjaal aan heeft en een tas over haar schouder...
    Oogt veel spontaner en mooier! Daar is de verbetering dus al!
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

    Comment


    • #3
      Re: Melissa

      Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
      T had mooier geweest als ze in de camera keek... En de omzetting in Z/W komt naar mijn mening ook iets te grijs over... maar aangezien het je vriendin is kan je hem nog vele malen overdoen en zal er vast en zeker nog beter materiaal uitkomen


      Edit: heb net eens op je FB-pagina gekeken... die waar je ze van bovenaanzicht fotografeert... waar ze een sjaal aan heeft en een tas over haar schouder...
      Oogt veel spontaner en mooier! Daar is de verbetering dus al!

      dankje voor de info en kritiek, ik heb momenteel nog niet veel ervaring met portret (zelfs nog niet met fotografie) maar je kritiek wordt positief onthaald en ik kan er enkel uit leren

      meestal trekt mijn vriendin altijd heel goed en komt ze altijd heel spontaan over op de foto, maar iedere foto die ze heeft staat haar glimlach in de spotlight en ik wou eens een andere kant van haar vastleggen, de iets serieuzere kant.

      Comment


      • #4
        Re: Melissa

        ik vind het licht hier niet zo goed zitten je drie kwart en bijde ogen vallen in de schaduw
        de omzetting kan ook beter zoals al gezegt komt het wat grijs over,
        blijven oefenen, goed kijken naar het licht en compo hiermee valt of staat een foto

        groetjes
        renske

        Comment


        • #5
          Re: Melissa

          Prutsen met de hooglichten en je foto wordt aangenamer en lichter. Donkere tonen vallen weg.
          Is de moeite om het uit te proberen.

          Comment


          • #6
            Re: Melissa

            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            Prutsen met de hooglichten en je foto wordt aangenamer en lichter. Donkere tonen vallen weg.
            Is de moeite om het uit te proberen.

            Zal hem na mijn werk een opnieuw uploaden en wat verbeteren

            Comment


            • #7
              Re: Melissa

              Als zij het mooi vind, dan hoef je totaal niks te doen. Misschien wat met haar foefelen?

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Als zij het mooi vind, dan hoef je totaal niks te doen. Misschien wat met haar foefelen?

                We zitten met een lek dus dat zal voorlopig niet lukken


                Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Melissa

                  Ik vind dit een mooi portret met een mooie uitstraling,men hoeft helemaal niet altijd in de camera te kijken,een iets hardere omzetting had wel gemogen,zo zou je meer contrast krijgen tussen je schaduwen en lichte partijen.Grtjes Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

                  Comment


                  • #10
                    Re: Melissa

                    is de update beter nu?

                    Comment

                    Working...
                    X