Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lopende hond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lopende hond

    Na enkele drukke dagen met pakwerk, nog eens een foto van mij. Een tijdje geleden, op een (te) zonnige dag genomen. Een van mijn twee honden die naar me toe kwam gelopen.
    Bedankt voor het kijken alvast!



    EXIF:
    Camera Model: Canon (Canon EOS 500D)
    Lens Focal Length: 190,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/320 sec
    F-Number: F10,0
    ISO: 100
    Compensation: EV -2/1

    Update met meer contrast en gras ietsje groener gemaakt.

    Tom
    Last edited by Tom M; 9 maart 2011, 16:27. Reden: Geupdate foto toegevoegd
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

  • #2
    Re: Lopende hond

    De hond staat er heel mooi op en de beweging goed vastgelegd Misschien het gras en de achtergrond wat bijkleuren ?
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Lopende hond

      Heel mooi van scherpte en compo, goed gelukt hoor,misschien dat hij nog mooier word als je zoals mijn voorganger zegt de achtergrond en gras een beetje bijkleurt,maar echt overtuigd ben ik hier niet van ,voor mij is hij mooi zoals hij is,maar je kan het altijd eens doen,zoiets moet je zien he,ik zou wel niet overdrijven en subtiel blijven Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: Lopende hond

        Bedankt voor de reacties, fijn om te lezen dat het goed is. Euhm...ik zou wel eens willen proberen, maar hoe doe je dat, die kleuren wat bijwerken? In LR met dat HSL / Kleur / Zwart-wit balkje?

        Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

        Comment


        • #5
          Re: Lopende hond

          heel mooi, scherp, compo, contrast alles top voor mij se, zijn oogjes spreken boekdelen
          turbito
          canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

          Comment


          • #6
            Re: Lopende hond

            Op het juiste moment, actie en scherpte. Prima van compo Probeer eens met een ietsje meer contrast - zelf uittesten hé
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Lopende hond

              Heel mooi vastgelegd, maar idd. contrast gewoon een beetje omhoog, dat is alles wat de foto mist volgens mij
              grt. Ria

              Comment


              • #8
                Re: Lopende hond

                Thx voor de comments. Toen werkte mijn lens nog Foto is al redelijk bijgewerkt, omdat hij te flets was (door de zon?) Zal het contrast eens uitproberen, bedankt!

                Tom
                Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                Mijn Website

                Comment


                • #9
                  Re: Lopende hond

                  alles is hier al gezegt en sluit mij hier bij aan
                  knap gedaan
                  mvg Wilfried

                  7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lopende hond

                    Bedankt voor de mooie reacties. Heb een foto met ietsje meer contrast toegevoegd.

                    Tom
                    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                    Mijn Website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lopende hond

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
                      Bedankt voor de mooie reacties. Heb een foto met ietsje meer contrast toegevoegd.

                      Tom
                      Merk weinig verschil Tom, maar zal wel zo zijn want jij kan het weten
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lopende hond

                        Tom,
                        weet niet welke versie van LR je hebt...ik werk oa met LR 2.2
                        DEVELOP-HSL/COLOR/GRAYSCALE ....genoeg schuivertjes om de rest van je leven zoet mee te zijn

                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lopende hond

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Merk weinig verschil Tom, maar zal wel zo zijn want jij kan het weten
                          Je hebt volkomen gelijk Raymond! Ik had de verkeerde foto geupload Nu zou het wel zichtbaar moeten zijn.
                          Bedankt!

                          Tom
                          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                          Mijn Website

                          Comment

                          Working...
                          X