Heb nog een tweede deel in de aanbieding.
Kalanderberg fontein
Vlerick school binnenplaats
Reep
Barst maar los;of
![]()
Photography is an art of observation.
Nr.1 vind ik heel mooi van licht, kleur, compo en vooral het aanwezige levenNr.2 is een vogelperspectief goed van vlakverdeling
Nr.3 heeft onderaan een te groot zwart gat en dat vind ik spijtig
![]()
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Met vriendelijke groeten,
Raymond.
Stel je kritieken niet te scherp...
Sony a200 + Minolta 50mm 1:1.7 + Sigma 105mm 1:2.8 MACRO + Sony 18-200/3.5-6.3 DT + LCW Fader ND Filter Mark II + Hama POL circular (IV) + Minolta 3500 xi
vind het licht en de kleuren erg mooi.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Mooi Pixxel.![]()
Bij 2 krijg ik een raar gevoel in de maag. Hoogst waarschijnlijk te wijten aan het perspectief dat je met het blote oog zo niet waar neemt. Bij dergelijke soort foto's en standpunten overvalt mij dat telkens weer ongeacht het onderwerp dat aan bod komt.![]()
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik vind ze alledrie mooi met een voorkeur voor de eersteGrtjes Francine
Bedankt voor de reacties.
GR, ik wou er echt een stukje van die brug bij, een weg van nieuw naar oud, die zwarte kademuur was zo onoverkomelijk.
Anaisje; het geeft echt een raar gevoel als je bovenaan die trap staat, moet ik ook nog eens gaan bekijken als de zon erop zit.![]()
Photography is an art of observation.
Leuke foto's! Vooral bij de eerste foto vind ik de klassieke indruk gemengd met de moderne winkelketens geslaagd!
Grtz, Jelle
de eerste vind ik goed van compo en mooi van licht.
de 2de kan me niet zo bekoren.
de derde vind ik dan ook weer zeer geslaagd mooi hoe de brug je de weg toont.
groetjes
renske
Dus mijn maag heeft me niet bedrogen. Zo een beetje als kijken op een film naar een roetsbaan.het geeft echt een raar gevoel als je bovenaan die trap staat![]()
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.