Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lantaarn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lantaarn

    Met het familieweekend van vorige week lampionnen opgelaten. Wat lastig vast te leggen aangezien het beschikbare licht van het vuur komt en ik geen flits heb gebruikt.

    Ruud





    Canon EOS 600D
    Sigma 30mm Art
    ƒ/2.2
    30.0 mm
    1/60
    ISO 1600
    Manual

    Last edited by RuudJB; 29 april 2014, 14:12.
    Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

  • #2
    Re: Lantaarn

    Nu het kunstlicht heb je goed beheerst. Inderdaad is niet zo eenvoudig maar wel boeiend.

    Comment


    • #3
      Re: Lantaarn

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Nu het kunstlicht heb je goed beheerst. Inderdaad is niet zo eenvoudig maar wel boeiend.
      Sorry, misschien had ik het verkeerd verwoord (inmiddels aangepast), maar hierbij heb ik geen flits gebruikt.
      Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

      Comment


      • #4
        Re: Lantaarn

        Oh : alles wat niet van de zon komt noem ik kunstlicht. Het is nl. door een andere bron gemaakt. Misschien is dat niet juist, weet ik veel maar voor mij het licht is het zonnelicht.

        Comment


        • #5
          Re: Lantaarn

          True that, in ieder geval heb ik het licht zelf niet kunstmatig beïnvloed


          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
          Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

          Comment


          • #6
            Re: Lantaarn

            Mooi beeld vind ik. Mooie kleurovergangen. Ik vind het ook knap hoe het zwart niet overal volledig zwart is. Zwart is ook een kleur, dat vergeten mensen vaak.
            Mijn website: Citypixels - 3d visualisatie

            Comment


            • #7
              Re: Lantaarn

              Dankje!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
              Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

              Comment

              Working...
              X