Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderdijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kinderdijk




    24mm
    f16
    1/45
    iso200
    mvg,
    Eddy








    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Kinderdijk

    Ondanks we er reeds tig zagen van deze locatie blijven het toch mooie.
    Ik weet wel dat deze doelbewust zo gemaakt werd, maar waarom niet de volledige weerspiegeling meegenomen van de eerste molen Eddy ? (ik ben zeker dat je die vraag zal verwacht hebben ).
    Horizon zou dan wel ongeveer in het midden gestaan hebben, maar de weerspiegeling zou dit ruimschoots gecompenseerd hebben.
    Verder, zoals gewoonlijk .
    Last edited by Guest17; 15 oktober 2015, 10:26.

    Comment


    • #3
      Re: Kinderdijk

      Mooi, sfeervol.

      Comment


      • #4
        Re: Kinderdijk

        Zeer mooie opname, daar kan ik nog wat van leren.


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Kinderdijk

          weerom mooi Eddy !!! grts,Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Kinderdijk

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ondanks we er reeds tig zagen van deze locatie blijven het toch mooie.
            Ik weet wel dat deze doelbewust zo gemaakt werd, maar waarom niet de volledige weerspiegeling meegenomen van de eerste molen Eddy ? (ik ben zeker dat je die vraag zal verwacht hebben ).
            Horizon zou dan wel ongeveer in het midden gestaan hebben, maar de weerspiegeling zou dit ruimschoots gecompenseerd hebben.
            Verder, zoals gewoonlijk .
            Ik heb hier voor een 16:9 formaat gekozen en daar is de volledige weerspiegeling niet mogelijk, als ik ook de vier andere molens in beeld wou.
            Natuurlijk heb ik na 1,5 uur rijden nog andere foto's genomen en zelfs verschillenden waar de weerspiegeling volledig te zien is.
            Ik zal misschien later eentje posten met 1:1 formaat waar die volledige weerspiegeling wel kon.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Kinderdijk

              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Ik heb hier voor een 16:9 formaat gekozen en daar is de volledige weerspiegeling niet mogelijk, als ik ook de vier andere molens in beeld wou.
              Natuurlijk heb ik na 1,5 uur rijden nog andere foto's genomen en zelfs verschillenden waar de weerspiegeling volledig te zien is.
              Ik zal misschien later eentje posten met 1:1 formaat waar die volledige weerspiegeling wel kon.


              mvg,
              Eddy
              Dank voor de info Eddy .
              Al benieuwd naar de volgende.

              Comment


              • #8
                Re: Kinderdijk

                Mooie en natuurlijke sfeer deze zonsondergang.
                Jammer dat er niet wat meer tekening in de hemel zat. Maar dat kun je nu eenmaal niet bijbestellen en moet je nemen zoals het komt.

                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Kinderdijk

                  Het warme licht op de molens is mooi weergegeven. De weerspiegeling vind ik dan weer mooi het verschil in afstand weergeven tussen de dichtste en de voorlaatste die er wel helemaal op staat.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kinderdijk

                    Mooi gebruik gemaakt van het fantastisch licht zonder dat de donkere delen dichtgelopen zijn!

                    mvg

                    marcel

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kinderdijk

                      Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties.
                      Mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kinderdijk

                        Knap van licht en compo !
                        Ik begrijp de reacties hier wel ivm de spiegeling maar mij stoort het niet, de essentie is het totaalbeeld en de sfeer en dat is hier weer dik in orde
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X