Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal")

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal")

    Heb eens in het justitiepaleis een "panorama" getrokken maar ben er niet content van, lijkt wel fisheye en dat is niet de bedoeling (ook krijg ik de foto niet recht, of te wel is ie vaonder recht en boven niet, of omgekeerd). Wat vinden jullie?



    Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
    www.moosedesign.be

    flickr

  • #2
    Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

    De bovenste foto valt nog mee, vind ik. Bij de onderste foto is het inderdaad nogal fish-eye.
    Waarschijnlijk heb je iets te weinig foto's getrokken om alle informatie te hebben. Op de photoshoples (cs4) hebben we de tip gekregen om in drie lagen te trekken, dus uw horizontale (verticale) foto en dan nog de reeks overlappend boven en beneden (of links en rechts).
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

    Comment


    • #3
      Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

      persoonlijk vind ik foto 2 prachtig, mooie lijnen zo hoor
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #4
        Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

        Voor mij zouden ze al een stuk beter zijn als ze tenminste horizontaal recht zouden zijn.
        Groeten

        B.
        Canon EOS 350D + EF-S 18-55/3.5-5.6 (Intern. model & zonnekap) + EF 70-300/4.0-5.6 IS USM (Ndl. model & zonnekap) + Canon BG-E3 powergrip + Canon Speedlite 550EX + Tripod + Monopod
        Beginnende fotograaf. (hobby)

        Comment


        • #5
          Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

          Oorspronkelijk geplaatst door baltje Bekijk bericht
          Voor mij zouden ze al een stuk beter zijn als ze tenminste horizontaal recht zouden zijn.
          Groeten

          B.
          Ze zijn rechtgetrokken kijk naar de vloer, ik weet ook niet hoe dat het boven dan scheef staat, iemand een ideetje omdat op te lossen?
          Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
          www.moosedesign.be

          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

            Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
            Ze zijn rechtgetrokken kijk naar de vloer, ik weet ook niet hoe dat het boven dan scheef staat, iemand een ideetje omdat op te lossen?
            De lengteas van het objectief had perfect moeten samenvallen met de lengteas van de hal, hetgeen hier duidelijk niet gebeurd is. Je kan naderhand via bewerkingssoftware trekken en sleuren zoveel je wil, het blijft wringen.
            Met andere woorden: je stond niet in het midden van het gebouw.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              De lengteas van het objectief had perfect moeten samenvallen met de lengteas van de hal, hetgeen hier duidelijk niet gebeurd is. Je kan naderhand via bewerkingssoftware trekken en sleuren zoveel je wil, het blijft wringen.
              Met andere woorden: je stond niet in het midden van het gebouw.
              Nog eens overdoen doen dan, volgende week ga ik eens teruggaan. Bedankt voor de tip Jos.

              Ps: Dit zijn wel meerdere foto's aan elkaar geplakt, kan het hier dan ook niets mee te maken hebben?
              Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
              www.moosedesign.be

              flickr

              Comment


              • #8
                Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

                Dat kan een stuk beter, gebruik perspectiefverandering bij het uitsnijtools van CS 3 of 4Blijft echter een beetje wringen.
                Suc6 ermee
                Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

                Comment


                • #9
                  Re: Justitiepaleis Brussel (De "belachelijk" grote inkomhal&quot

                  Als ik dat zo zie dan mogen die haakjes bij dat belachelijk weg. Wat een grootheidswaanzin.

                  Comment

                  Working...
                  X