Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In 't begijnhof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In 't begijnhof


    Bedankt voor de beoordeling.

    Update

    Last edited by Pixxel; 5 december 2011, 10:33. Reden: Update
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: In 't begijnhof

    Ik mis wat licht (histogram). Het wit is mij te grijs.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: In 't begijnhof

      Ik denk dat Plaatwerker gelijk heeft, ik zou ook nog croppen tot aan het grijze beton, dat bovenste deeltje stoort alleen maar en zo wordt je beeld sterker,en rustiger, anders wel mooi deze symmetrie, grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: In 't begijnhof

        Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
        Ik denk dat Plaatwerker gelijk heeft, ik zou ook nog croppen tot aan het grijze beton, dat bovenste deeltje stoort alleen maar en zo wordt je beeld sterker,en rustiger, anders wel mooi deze symmetrie, grtjes Francine
        Update geplaatst. Bedankt voor de tips
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: In 't begijnhof

          Pixel het is wel mooi nu maar ik bedoelde niet zoveel croppen, enkel het bovenste randje eraf, de grijze dekplaat er nog op laten en de steentjes opzij ook,die brengen het leven in de foto, grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

          Comment


          • #6
            Re: In 't begijnhof

            Wel Pixxel, toen ik de eerste zag vroeg ik me af of het in het echt niet zou kunnen dat de lichtomstandgheden dergelijk beeld opleveren. En eerlijk gezegd vraag ik het me nog steeds een beetje af. Dit oa om redenen dat ik al voor mezelf vastgesteld heb dat de software niet altijd gelijk heeft.

            Maar...
            moet toegeven...je up ziet er stukken beter uit.
            Misschien omdat we het zo willen zien. De letters op de naambordjes zijn duidelijker en toch blijft het een muur waar de verf van afbladert.

            Goede update !

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment

            Working...
            X