Door het mooie zomerweer kon ik me niet meer inhouden, en ben ik er maar eens op uit getrokken om eindelijk maar eens aan straatfotografie te doen.
En hier is het eerste resultaat:
Update:
Laatst gewijzigd door MadHatter; 25 juli 2012 om 08:53
hahaha... bij ons moeten de baasjes, het oprapen en in de vuilbak gooien.
Blijft die muur daar altijd staan ?
Ik mag hopen van wel, da's de waterkeringAls het springtij is, gaan de poorten dicht, zodat Antwerpen niet verdrinkt.
Maar het gaat gelukkig wel over iets anders dan dat wat in zakjes belandt:
"Maar werp een dam op tegen haat, een keringsdam van woede
tegen bekrompen rassenwaan en stuurse vooroordelen
die deze oude metropool, de trotse wereldhaven, een reuk van rottigheid bezorgt,
een stank van bruine pest nog meer beklemmend dan het gif
dat industriebaronnen ons met de barre noorderwind het strot in blazen, ongestraft:
werp daar een keermuur tegen op, en dijk die kanker in!"
Ik vond het "gif van de industriebaronnen" wel passen bij de kranen op de achtergrond,
en de harde tekst botst mooi met de zomerse sfeer. Vond ik![]()
mooi met dat bord Te Koop.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Ik zou bovenaan croppen tot juist boven het begin van de muur aan de rechter kant. Zo leg je meer accent op de muur en wordt de bekrompenheid ook benadrukt.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
heel mooi en neen dat is niet uit chauvinisme!!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Bedankt voor je reactie! Ik snap wat je bedoelt, en dan zou meteen ook de muur uit de rechterhoek komen.
Maar dan gaan er me toch te veel elementen verloren, en ik heb het eens vlug uitgeprobeerd, maar dan wordt het een erg donkere foto.
Je hebt wel gelijk dat de muur er dan beter uitkomt.
De anderen, ook bedankt voor de commentaar, al dan niet uit chauvinisme!
Jeugdsentiment voor mij(woon al 35 jaar in NL) Het begin van de Jordaenskaai met daarachter het vleeshuis(Vleeshuisstraat).Achter uw standpunt staat het Steen met de Lange Wapper. Goed gedaan hoor
![]()
Precies, daar is het. Als daar op je knie blijft zitten en ronddraait, kun je nog zes mooie foto's maken van totaal verschillende dingen
Ik heb er even een update bijgeplaatst, omdat ik het origineel een beetje overgesatureerd vond. Heel weinig, maar volgens mij wordt het wel beter zo. Wat jullie ?