Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hemelvaart
Collapse
X
-
-
Re: Hemelvaart
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtIk mis DOF op de voorste voet.
Robby BBHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtDOFMASTER eens raadplegen. 1,75 cm. voor en 1,81 cm achter.
2,26 cm is dus een kleine DOF bij dit onderwerp. Als dan het focuspunt iets voor het beeld ligt dan word het DOF gedeelte waar de voet zich in bevind nog kleiner.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtZullen we meteen ook het geslacht van de engelen bepalen?
De bedoeling van de foto is nogal duidelijk denk ik, wie dat niet lust maakt er toch zelf één zeker.nikon coolpix s9100
Comment
-
Ik vind hem gewoon goed.....met de nodige humor bekijken, meer moet je niet doen....je moet natuurlijk gevoel voor humor hebben en daar ontbreekt het sommigen op BD soms wel aan ....There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Goed gedaan
Volgens mij is het een mannetje met een kleine d...
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Beter zeggen dat de foto niet mijn ding is en ook waarom, dan zeggen hoe fantastisch ze is en niet zeggen waarom.
Voor je volgende foto zal ik ook toeters en bellen bovenhalen en je bewierroken, Hopelijk is dat dan ergens in de showcase.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtdit lijkt me ook duidelijk (de bedoeling), geslaagd alleszins voor mij en begrijp niet goed wat de DOF discussie daarmee te maken heeft
Robby BBLast edited by robbydorine; 18 mei 2012, 09:53.Minder tijd achter de computer
Comment
-
-
ik vind het een leuke foto met bijpassende titel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtik vind het een leuke foto met bijpassende titel
Mvg.
Comment
Comment