Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gitaartje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gitaartje
Mooi scherp op 250mm en bij f5.6
Ziet er naar uit dat hij na al die tijd nog altijd geen nieuwe gitaar heeft kunnen kopen ... of toch geen betereGroeten Danny
Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM
Comment
-
Hij zal beslist zijn voorraadje gitaren hebben, waarvan enkele pracht exemplaren, maar
zo'n muzikant is natuurlijk verliefd op zijn ouwe getrouwe ding waar hij nog altijd alles
uithaalt wat hij ter plekke kan bedenken en wat hij vroeger reeds heeft bedacht.
We zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen met onze hang naar alsmaar nieuwer en
beter speelgoed.
Enfin, daar doet me de foto aan denken. Mooi.
Comment
-
't zijn niet de pijlen die belangrijk zijn, 't is de indiaan die het verschil maakt.
Mooi gedaan en weergegeven
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
meric!!!
euh
merci
(heb last met Gina's laptop en de donkerte
Er was deze namiddag hier in de buurt (Epe) een jazz- festivalleke (buaah Jazz)
maar had toch graag m'n Canon bij gehad (wie neemt er nu z'n appareil mee naar de Albert Heijn )
en na 3 minuutjes op een terras begon het te stortregenen... )Last edited by noenkelMi; 20 oktober 2011, 23:49.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk berichtIk vind het een prima foto! Bij een doorgewinterde groep hoort nu eenmaal een doorgewinterde guitar.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrAngus Bekijk berichtSchoon gitaartje! En alweer een knappe foto.
Off topic: maandag as. Deep Purple op Canvas.
wist het nog niet (heb hier in Holland geen Humo) Das waarschijnlijk over "Machinehead"?
Een ander vraagje:
ik ben zo stilletjesaan aan 't denken om mijn 55-250 mm te vervangen door een (tweedehands) 70-200mm f/4 (non IS)
Goed idee? Of...?
Comment
Comment