Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geen wind
Collapse
X
-
-
Re: Geen wind
mooie opname van een mooie molen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooie foto, knappe opname.
Ik vind de compo sterker als dat klein stukje voorgrond er niet bij is.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooie foto, knappe opname.
Ik vind de compo sterker als dat klein stukje voorgrond er niet bij is.
mvg,
EddyKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi, maar volgens mij toch een minpuntje...
Kan het zijn dat er wat slordig geschilderd/geretoucheerd is rond het dak van huisje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooi, maar volgens mij toch een minpuntje...
Kan het zijn dat er wat slordig geschilderd/geretoucheerd is rond het dak van huisje?
Mvg.
Comment
-
-
Boudine en Vosse hebben hun ogen niet op de rug, en ook ik zou opteren voor te croppen in het groen.
Comment
-
op zich een hele nette foto (maar inderdaad slordig geretoucheerd)Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Heel vreemd die zwarte zweem. Die staat ook op mijn RAW beeld. Update geplaatst: zwarte zweem verwijderd en andere uitsnede.
Ik heb het persoonlijk nog het meest voor de vierkante uitsnede.
... Maar dat is mijn recht zeker ;-)
mvg,
Den_BeireNikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
Je vierkante presentatie is in feite een heerlijke en eerlijke voorstelling van de omgeving en zal aan de wand heel goed overkomen. Onderaan een stukje af was mijn opmerking maar kom daar nu op terugKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
ik blijf een voorkeur houden voor het origineel (op de zwarte vlekje na dan): vierkant is sowieso mijn favo formaat.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Je update met de uitsnede van de originele. Ben moeilijk héTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtJe update met de uitsnede van de originele. Ben moeilijk hé
Comment
Comment