Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto zonder nabewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto zonder nabewerking

    Hallo allen
    Heb deze foto genomen met F16, camera heeft hier een sluitertijd bijgevonden van 1/30, witbalans stond op zon. Wat had ik hier moeten bijstellen of veranderen in de camara om deze beter te krijgen en wat raden jullie aan als nabewerking?
    Alvast bedankt voor het leerrijke advies.
    Groetjes
    Spirou



  • #2
    Re: Foto zonder nabewerking

    Wat vind je er verkeerd aan?
    Ik vind dit een aardig gelukte foto qua kleuren, belichting, ...

    Comment


    • #3
      Re: Foto zonder nabewerking

      Ik zie ook niet veel verkeerd hoor maar ik ben ook geen professional
      Groetjes
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: Foto zonder nabewerking

        Vind de foto ook geslaagd hoor.
        Enige vraag had je een statief?
        Als je voor F16 gaat hier dan is bij zulk licht weer normaal dat je camera een trage sluitertijd neemt.
        Nu is dat goed gelukt maar als je nog zonniger gaat dan zou het wel kunnen dat je nog trager in sluitertijd gaat en bewegingsonscherpte krijgt.
        Op 1/30 trekken vraagt toch al een redelijk stevige hand hoor.
        Dit is mijn idee, als ik het mis heb zullen de meer gevorderden mij corrigeren en leer ook ik bij!
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: Foto zonder nabewerking

          Geen statief. Ik heb het een beetje lastig met de lucht (beetje licht) en het witgrijs van het huis.

          Comment


          • #6
            Re: Foto zonder nabewerking

            Oorspronkelijk geplaatst door Spirou Bekijk bericht