Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fire water burn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fire water burn

    Dubbele opname van glas water en vlammetje. Wat kan beter?
    "De gustibus et coloribus non est disputandum"

  • #2
    Re: fire water burn

    Wat beter zou kunnen in deze vorm is heel moeilijk Erik. Ben je zelf niet tevreden over dit resultaat, ik zou dit zeker wel zijn en misschien eens proberen deze in vierkant formaat te presenteren. Van mij alleszins een duimpje hoor
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: fire water burn

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Wat beter zou kunnen in deze vorm is heel moeilijk Erik. Ben je zelf niet tevreden over dit resultaat, ik zou dit zeker wel zijn en misschien eens proberen deze in vierkant formaat te presenteren. Van mij alleszins een duimpje hoor
      Ik ben zelf wel best tevreden met het resultaat. Wat me altijd veel moeite kost qua opstelling zijn de smalle lichtstroken aan de zijkant. Bij deze opstelling bestond de belichting uit 2 lampjes achter het glas, die achter karton stonden. Ik heb 2 verschillende kartonnen gebruikt, en dat zie je een beetje in de kleurschakeringen in de belichting. Op zich heeft dat ook wel iets, maar het geheel mist daardoor misschien wat consistentie.

      In ieder geval bedankt voor je duimpje
      "De gustibus et coloribus non est disputandum"

      Comment


      • #4
        Re: fire water burn

        Ik vind de opname veel te donker.
        Er is ook een verschil in kleurtemperatuur tussen de belichting opzij en de belichting komende van boven, die niet klopt met de kleur van de vlam.

        Comment


        • #5
          Re: fire water burn

          Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
          Ik vind de opname veel te donker.
          Er is ook een verschil in kleurtemperatuur tussen de belichting opzij en de belichting komende van boven, die niet klopt met de kleur van de vlam.
          Dat de opname donker is, was de bedoeling.
          Wat de belichting betreft heb je een punt. De zijlichten zijn gemaakt met doorsnee spotjes (warm licht) achter 2 verschillende kleuren karton. In de zijlichten zie je daarom 2 kleurtinten (reflectie van het warm licht op het karton). De belichting langs boven is gemaakt met een zaklamp met koel wit licht, wat een duidelijk andere kleur geeft dan de zijlichten.
          "De gustibus et coloribus non est disputandum"

          Comment


          • #6
            Re: fire water burn

            Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk bericht
            Ik ben zelf wel best tevreden met het resultaat. Wat me altijd veel moeite kost qua opstelling zijn de smalle lichtstroken aan de zijkant. Bij deze opstelling bestond de belichting uit 2 lampjes achter het glas, die achter karton stonden. Ik heb 2 verschillende kartonnen gebruikt, en dat zie je een beetje in de kleurschakeringen in de belichting. Op zich heeft dat ook wel iets, maar het geheel mist daardoor misschien wat consistentie.

            In ieder geval bedankt voor je duimpje
            Zoek het allemaal niet té ver Erik alhoewel je dat van mij mag hoor maar "prijzen" worden niet alleen behaald vanuit technisch oogpunt maar vanuit de 'ziel' van de foto ! Verder wens ik daar niet over uit te wijden
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: fire water burn

              Goed idee en mooi uitgevoerd
              Moet ik ook eens proberen ooit
              peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X