Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: fire water burn

Standaard fire water burn

Dubbele opname van glas water en vlammetje. Wat kan beter?

Standaard Re: fire water burn

Wat beter zou kunnen in deze vorm is heel moeilijk Erik. Ben je zelf niet tevreden over dit resultaat, ik zou dit zeker wel zijn en misschien eens proberen deze in vierkant formaat te presenteren. Van mij alleszins een duimpje hoor
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !
    Met vriendelijke groeten,
    Raymond.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Wat beter zou kunnen in deze vorm is heel moeilijk Erik. Ben je zelf niet tevreden over dit resultaat, ik zou dit zeker wel zijn en misschien eens proberen deze in vierkant formaat te presenteren. Van mij alleszins een duimpje hoor
    Ik ben zelf wel best tevreden met het resultaat. Wat me altijd veel moeite kost qua opstelling zijn de smalle lichtstroken aan de zijkant. Bij deze opstelling bestond de belichting uit 2 lampjes achter het glas, die achter karton stonden. Ik heb 2 verschillende kartonnen gebruikt, en dat zie je een beetje in de kleurschakeringen in de belichting. Op zich heeft dat ook wel iets, maar het geheel mist daardoor misschien wat consistentie.

In ieder geval bedankt voor je duimpje

Ik vind de opname veel te donker.
    Er is ook een verschil in kleurtemperatuur tussen de belichting opzij en de belichting komende van boven, die niet klopt met de kleur van de vlam.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
    Ik vind de opname veel te donker.
    Er is ook een verschil in kleurtemperatuur tussen de belichting opzij en de belichting komende van boven, die niet klopt met de kleur van de vlam.
    Dat de opname donker is, was de bedoeling.
    Wat de belichting betreft heb je een punt. De zijlichten zijn gemaakt met doorsnee spotjes (warm licht) achter 2 verschillende kleuren karton. In de zijlichten zie je daarom 2 kleurtinten (reflectie van het warm licht op het karton). De belichting langs boven is gemaakt met een zaklamp met koel wit licht, wat een duidelijk andere kleur geeft dan de zijlichten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk bericht
    Ik ben zelf wel best tevreden met het resultaat. Wat me altijd veel moeite kost qua opstelling zijn de smalle lichtstroken aan de zijkant. Bij deze opstelling bestond de belichting uit 2 lampjes achter het glas, die achter karton stonden. Ik heb 2 verschillende kartonnen gebruikt, en dat zie je een beetje in de kleurschakeringen in de belichting. Op zich heeft dat ook wel iets, maar het geheel mist daardoor misschien wat consistentie.

In ieder geval bedankt voor je duimpje
    Zoek het allemaal niet té ver Erik alhoewel je dat van mij mag hoor maar "prijzen" worden niet alleen behaald vanuit technisch oogpunt maar vanuit de 'ziel' van de foto ! Verder wens ik daar niet over uit te wijden
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !
    Met vriendelijke groeten,
    Raymond.

Goed idee en mooi uitgevoerd
    Moet ik ook eens proberen ooit
    peter
    mijn website : klik

Soortgelijke discussies

1. Burn Baby, Burn!
    Door BigDuckSix in forum Mensen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 november 2014, 14:00