in Kroatië , Rovinje
Bedankt voor te kijken, alle suggesties welkom
Hydraulieker
NIKON D 5000 Nikkor 18-200VR / Tamron 90 macro / Nikkor 35-1.8
De laatste is echt een plaatje. Zowel qua compositie als kleurschakeringen vind ik 'm heel geslaagd.
Hele mooie kleuren! Alle drie heel erg mooi van compositie. Heb je dit iedere avond, zo'n mooie lucht? Ik ga er namelijk binnenkort heen. Heb je nog fotoplekken die ik niet mag missen?
3 mooie, bij de eerste heb ik het gevoel alsof die een klein beetje schuin staat.
Mooie zonsondergangen heb je vastgelegd, mijn voorkeur gaat naar de 1 ste foto, maar hij lijkt inderdaad iets naar rechts te hellen.
Mvg John
3![]()
Mijn nieuwe facebook pagina.
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Voor mij ook de 3e![]()
![]()
ga ook voor de eerste.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
de eerste zeer knap!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Bedankt voor de positieve reacties.
Hoi Riek, ik ben in Istrië geweest. Zeker de moeite waard is Motovun, zeer prachtige vergezichten. En natuurlijk alle strandjes, zeker met een dreigend wolkendek.
groetjes
Riek, dat is niet zover van Motuvun. Maar als je graag watervallen ziet moet je zeker naar Plitvice gaan. Schitterend.
goede vakantie![]()
Alle drie heel mooi, met lichte voorkeur voor de eerste.
Groeten,
Gauthier
Kijken, genieten, schieten.
Voor mij de eerste en de derde![]()
Photography is a way to see the world in detail.
Bedankt aan allen die langs geweest zijn op Salon Camera Libra!!
Men blog Men portfolio.
1 en 3
maar ik word wel zeeziek
door de leeglopende zee (meer?), de ene keer naar links, de andere keer naar rechts![]()
indien ik een fornuis van € 8000 zou hebben, zou ik dan beter kunnen koken?Canon 60D /17-55 2.8/ 55-250/ 50 F:1.8 II / 430EXII / http://users.telenet.be/dpm/
Ben zeker een fan van de derde foto
Een prachtplaatje qua inkadering en kleuren!![]()