Onder lichte druk - upgrade
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De wind
Collapse
X
-
-
Re: De wind
Dat kunstwerk valt dus nog altijd te bewonderen en te fotograferen in Nieuwpoort? Ik herinner me de Beaufort-tentoonstelling toen dit op het strand (ik meen te herinneren in Den Haan, maar kan me vergissen) stond en -denk ik toch- meer ruimte kreeg. Ik zie het kunstwerk nu staan als ik langs de jachthaven loop, maar het lijkt me een beetje verloren tussen al de andere masten.
Deze foto is in ieder geval goed gemaakt, mooi zo al die kleurtjes tegen de blauwe lucht. Love it!
PS: intussen meer info gevonden: http://www.beeldenpark.be/nl/pagina/...u-il-veut.htmlLast edited by LesC; 3 september 2014, 17:36.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtEens met voorgangers. Rechts(bijna onderaan) iets wat ik niet kan thuisbrengen
Prachtige foto Louis! Zo echt zomers!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtEen wolkje?
Prachtige foto Louis! Zo echt zomers!Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtInderdaad, Marie-Anne, een wolkje. Waarom zie jij dat? Typisch vrouwelijk? Sorry Mark.
Ik zou dat wegdoen Louis, dan heb je een "top" foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Knap,
Zeer mooi standpunt.
Moest ik ook eens geprobeerd hebben.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtTips aangepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtInderdaad, Marie-Anne, een wolkje. Waarom zie jij dat? Typisch vrouwelijk? Sorry Mark.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment