Niet echt vertrouwd met straatfotografie maar wat denken jullie?
Bedankt!![]()
De voetjes, anders goede foto.
Goede scherpte
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Vond de voeten minder storend omdat er ook een deel van de benen niet opstaat?
Moesten het nu enkel de voeten zijn...
Had meer last van de rommelige achtergrond maar da's straatfotografie zeker?![]()
Ik wil niet zeggen dat de voeten er altijd moeten opstaan. Het gaat hem mij waar je de benen hebt afgesneden. Ik zou ze wat hoger croppen wat voor mijn smaak beter oogt. Nu is het voor mij vis nog vlees. Soms is "meer" beter, maar smaken verschillen natuurlijk.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Voor mij is ie OK hoor. Die rommelige (valt heel goed mee) achtergrond zorgt er voor dat het duidelijk is dat we ons in een stad bevinden, en het afsnijpunt van de benen, tsja daar kan je over discussiëren maar voor mij stoort het niet waarop het hier is uitgevoerd.
Groetjes
niets verkeerd hoor aan die foto
zie d'r zelfs niets rommelig aan
zelfs de handtekening stoort me niet![]()
indien ik een fornuis van € 8000 zou hebben, zou ik dan beter kunnen koken?Canon 60D /17-55 2.8/ 55-250/ 50 F:1.8 II / 430EXII / http://users.telenet.be/dpm/
Voor mij is dit een snapshot waar ik nu niet bepaald wild van word. Rap stiekem een foto nemen van enkele mensen die op een kaartje aan het kijken zijn, met een totaal oninteressante achtergrond dan nog. Nee, sorry, dit vind ik maar niets.![]()
mooi licht op het koppel, maar de foto in zijn geheel zegt mij weinig.
Zegt me ook niet zoveel maar het rommelige mag hoor voor straatfotografie. Toch een goede poging. Het valt soms tegen een goed onderwerp te vinden.
Photography is an art of observation.