Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De val van Adam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De val van Adam

    Persoonlijke Verwerking en weergave naar Bijbelsverhaal.

    Nikon D5000
    FL 26 mm
    BT 1/2
    F 5.6
    iso : 200

    1.


    2.

    Last edited by Loeky; 28 februari 2012, 03:09. Reden: Opklaren geklede Adam, Gods Geest bewerken

  • #2
    Re: De val van Adam

    Loeky,
    de afwerking kon wel wat beter, zoals bijvoorbeeld het licht op Adam...maar voor mij krijg je al je punten op creativiteit.
    Enkel iets meer tijd in je afwerking steken.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: De val van Adam

      Persoonlijk vind ik deze is wat minder in je reeks met poppen. Er staat erg veel op en komt een beetje rommelig over.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: De val van Adam

        Adam die na de zonden donkere tijden tegemoet gaat, terwijl Eva het er nog eens goed van neemt, Tijden zijn niet veranderd
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: De val van Adam

          Mij stoort de banding in da licht punt een beetje. Selectietje rond trekken en een beetje blurren(gaussian of lens) zou niet misstaan om een
          zachter vloeiend lichtpunt te krijgen. Je kan redelijk ruim gaan selecteren door de donkere partij errond.
          If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

          Comment


          • #6
            Re: De val van Adam

            Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk bericht
            Mij stoort de banding in da licht punt een beetje. Selectietje rond trekken en een beetje blurren(gaussian of lens) zou niet misstaan om een
            zachter vloeiend lichtpunt te krijgen. Je kan redelijk ruim gaan selecteren door de donkere partij errond.
            Volgens mij is dat geen banding maar een reflektie op de achtergrond en krijg je ( en ik hoop dat ik nu geen kameel schiet) gepolariseerd licht.
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: De val van Adam

              Van harte dank voor alle reacties, geen enkele geestelijk opmerking en inzicht is foutief. Update geplaatst.
              Maar wil nog eens de nadruk plaatsen op de titel.

              @ KVM77 : ik heb je voorstel verkeerd begrepen. Je wou een vervaging nietwaar ? Ik heb hem kleiner willen maken maar dat trok op niets en het daarom omgebouwd tot de H.Geest die tevens God voorsteld om het alzo duidelijker te maken.

              Comment


              • #8
                Re: De val van Adam

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht

                @ KVM77 : ik heb je voorstel verkeerd begrepen. Je wou een vervaging nietwaar ? Ik heb hem kleiner willen maken maar dat trok op niets en het daarom omgebouwd tot de H.Geest die tevens God voorsteld om het alzo duidelijker te maken.
                Ik had eerder dit in gedachte...
                If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

                Comment


                • #9
                  Re: De val van Adam

                  @ KVM77 ik begrijp het.
                  Maar zo zie ik De Vader nu ook weer niet. Meer een lichtbron (eigenlijk een fel licht, maar dan kreeg ik te horen dat het wit te aangebrand was) of dan nog liever in vorm van vlam (heb het geprobeerd maar lukte momenteel niet echt) of zoals nu bij de update de duif (wat ik van het licht vaag heb proberen weer te geven), maar deze attributen worden eigenlijk toegeeigend aan de H. Geest die samen met de Vader en Zoon, God vormen. Maar in mijn foto kan de Geest Adam ook vergezellen, maar daarom volgt ie hem nog niet op. Adam heeft immers zijn rug naar de Geest gewend.... Zie titel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: De val van Adam

                    hmmm, 't zegt me niet veel...
                    m'n eerste gedacht was: "wat doe die met een pistolet in z'n bed?"


                    't is idd rommelig een beetje
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: De val van Adam

                      @ NoekelMi :
                      wat doe die met een pistolet in z'n bed?
                      Misschien werd Eva wel door Adam verwend. Een langdurige Valentijnsfeest ?

                      Comment

                      Working...
                      X