Hoi Plaatwerker,ik heb de indruk dat je alleen de onderste stukken van de pootjes hebt verscherpt met hooglichten,verbeter mij dat ik fout ben.
Ik heb de gehele afbeelding met hooglichtverscherping bewerkt.
Dat werkt natuurlijk het best waar al een vorm van scherpte aanwezig is.
Dat was niet overal omdat ik nog sterk moet wennen aan het gebruik van een tussenring.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de reacties op deze afwijkende foto van het exoskelet.
Mijn huisvriend is inmiddels groter, krachtiger en vrouwonviendelijker herrezen.
Tis iets aparts ... mij geeft deze foto het gevoel alsof ik naar iets kijk onder een microscoop die niet tegoei afgesteld is... Ben er ook niet echt voor te vinden.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Misschien kom ik verrassend uit de bus. Maar ik vind het artistiek goed gezien. Jullie hebben immers allen al een stukje weergegeven van wat het beeld uitdrukt.
Dood, vernieuwing, herleven. Nou voor mij geeft dat beeld het mooi weer.
De oude jas : dof, dood onscherp aanwezig.
De vernieuwing : scherpe poten dat ook verwijst naar nieuw leven.
Kan het dan nog beter ?
Of je het nu mooi vind of niet maakt niet uit. Het is de foto dat iets uitdrukt. Wat fotografisch weer, zo hoort het ook en is Ok. Een foto moet toch iets te vertellen hebben.
Voor mij is het een geslaagde creatieve fotografische artiestieke foto.
Kan mij ook niet echt bekoren. Scherpte is al over geschreven, en de jas bestaat hier precies ui twee zwarte vlekken met bijna geen doortekening. Kan niet elke keer prijs zijn hé .
Groetjes
Comment